Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

TommyM skrev (2 timer siden):

 

Ordrenummer: 1500358xx
Ordrebekreftelse kl. 16:34

Det var en annen som fikk sendt ett for et par uker siden, han hadde senere ordrenummer men tidligere ordrebekreftelse enn meg. Dette føles som å se en gammel torrent gå fra 98,5% til 98,9% etter ukesvis med å vente på nye seeders.

Leste om noen svensker på sweclockers som bestilte tuf oc i oktober og fikk kort for et par uker siden. Elkjøp har null kontroll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Kryptodebunker said:

Det er kun penger. Asus har minst margin på non-OC. Håper ingen kjøper Asus neste launch. 

Før opp Zotac også på denne listen. 3080 Trinity (non-oc) som lenge var grønn (p.g.a. treg oppdatering) hos komplett ved lansering tror jeg ikke de har levert noen av enda. De har levert mange andre modeller til +2000 ekstra. Nå så jeg at de til og med hadde lansert en 3080 trinity (non-oc) i hvit, sikker bare for å ikke levere de som ble bestilt ved lansering mens de enda kan få høyere pris for andre "typer".

Edit: var visst hvit trinity oc, leste bare overskriften i artikkelen

Endret av shauge2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (4 minutter siden):

Gratulerer! Meget godt valg. 

Eneste negative det er å si gamerock er at det ikke finnes vannblokker ennå 👀

Ja, den kom jo faktisk greit ut av det i reviews. Synd jeg ikke rakk OC utgaven i går. Skal uansett ikke se på fronten av kortet, så det får bare gå fint at det er stygt som juling ^^

Lenke til kommentar
2 minutes ago, MrMarbles said:

Ja, den kom jo faktisk greit ut av det i reviews. Synd jeg ikke rakk OC utgaven i går. Skal uansett ikke se på fronten av kortet, så det får bare gå fint at det er stygt som juling ^^

Ja vist.. 3*8pin er det også(mulighet for 520W evga bios) 

Så stygt at det er tøft, faktisk! 😝

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...