Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

Kryptodebunker skrev (35 minutter siden):

Jesus kan du ikke heller selge kortet på finn? Helt sykt å spekulere i åpent kjøp i 59 dager. 

JFM skrev (28 minutter siden):

Er det ærligere å scalpe det på finn med fortjeneste på en lapp eller tre?

Tror ikke man får så mye over innkjøpspris på 3070 på finn, vel. Legges jo ut 50+ kort hele tiden. Florerer også av 3070 på finn. 

• Like 1

joakimbo skrev (58 minutter siden):

Tror ikke man får så mye over innkjøpspris på 3070 på finn, vel. Legges jo ut 50+ kort hele tiden. Florerer også av 3070 på finn. 

Jeg ville vært fornøyd med å gå i null om jeg fikk gratis skjermkort i venteperioden. Men blir spennende å se kanskje det blir inflasjon i 3070 og 3060 skjermkort til våren når folk får Asys kortene de venter på. 

Jeg kommer til å selge mitt 3070 privat, lavere enn kostpris. Og har god samvittighet. ;)

Ser forøvrig at ordren min fikk tidlig status som "behandles", men rakk tydeligvis ikke plukking og utsending i dag.
Valgte postlevering, så da vet jeg at jeg har pakken i hende dagen etter at den blir sendt fra Vestfold. :D

• Like 1

Kryptodebunker skrev (3 minutter siden):

Så vær klar for at det kan ta litt ekstra tid. 

Jeg har trua på at dette greier de. :D Kabinettviftene jeg har ventet på noen uker er først ventet inn på lager i morgen, så det hadde jo vært fint om de kom etterhvert også.

• Like 1

13 minutes ago, TemporalFracture said:

Kodene ser ut til å ha noe med GeForce Experience å gjøre, spyware som jeg nekter å installere på min PC. :yucky:

Må bruke G Experience for å løse inn kodene, deretter havner spillet (CoD) i Blizzard-appen.

Nå snakker vi :) Da takker jeg for meg i denne tråden, lykke til videre til alle som venter på kort. Å god jul til alle :)

Avbestiller tuf oc så de som venter på det fra komplett rykker ett hakk fram.

bilde.png

• Like 8

TemporalFracture skrev (6 minutter siden):

Det var ikke et lite kort, nei!

Se her ja . Velkommen til klubben . Helt greit kort . Klokker fint . Ja glad jeg kjøpte big tower og 950w i 2012 som faktisk virker enda .  😂

20201208_220523.jpg

Edited by Rambo82
  • Like 7

Noen som har bestilt fra Elkjøp i dag og fått noe mer enn den automatisk genererte ordrebekreftelsen?

Fraktalternativ:

Postpakke prioritert (valgfritt hentested). Prioritert postpakke levert av Bring til valgfri Post i Butikk. 1-4 dagers leveringstid fra lagerdato. Bestiller du før kl 15:00 sendes pakken samme dag.

Jeg fikk ordrebekreftelsen kl 9:37 og varen er enda tilgjengelig på nettlager

bornis skrev (6 minutter siden):

Noen som har bestilt fra Elkjøp i dag og fått noe mer enn den automatisk genererte ordrebekreftelsen?

Fraktalternativ:

Postpakke prioritert (valgfritt hentested). Prioritert postpakke levert av Bring til valgfri Post i Butikk. 1-4 dagers leveringstid fra lagerdato. Bestiller du før kl 15:00 sendes pakken samme dag.

Jeg fikk ordrebekreftelsen kl 9:37 og varen er enda tilgjengelig på nettlager

Alle netthandlere er overlesset med ordre nå før jul. Du må nok regne med forsinkelser i pakking og postgang.