Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3090 er dyrt men nyt det desto mer :) Vi er mange med 3090 som venter spent på den annonserte minnecache funksjonen som kan gi ennå et 10% løft i spill.

Spennende å se hvor mange dager posten bruker på pakke nå. Kunne bestilt til hentebu i Oslo men droppet det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Undified said:

uff, trodde ikke de la ut i hellgene. satt å venta på den holoen tidligere i uka :(

Synes komplett var "snille" denne gangen og sørget for å legge ut på et tidspunkt hvor mange er hjemme fra jobb og nyter en stille søndag formiddag. Ant. drev en del allerede å gjorde siste juleshopping på nett.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pc Lynet said:

Kan bekrefte at send epost varsel er helt ubrukelig. Ikke ett pip...

Samme her, hadde epost varsel på alle 3. Hadde jeg ikke sittet å sjekket forum så hadde jeg ikke fått tak i et 3080. 🙂 Så nå er det fundere på  om jeg skal beholde 3090 eller 3080..Er vel litt overkill me 3090 for meg tenker jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pc Lynet said:

Tenkte mer på at komplett ikke sendte ut varsel til de som har bedt om det.

E-post varsel har aldri fungert godt i noen av butikkene siden 17.  september på disse type slipp.
Ingen har kunnet hvile på den. Kun noen få heldige siste 3 måneder som har fått noe på den metoden.

E-posten har som regel alle fått en stund etter det var utsolgt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Pc Lynet said:

Jeg har også sittet og F5 hele uke bortsett fra nå den siste 30 min hehe Ingen krise har 3090 men hadde tenkt å nedgradere for å frigjøre litt cash.

I feel ya. Derfor jeg tenkte jeg måtte varsle her når de la ut nesten 40 kort, før Finn bot'ene forsynte seg grovt.

Jeg kjøpte kort for en kamerat som ikke har mulighet til å sitte på F5, så da håper jeg vi får det tidsnok via posten til at han kan levere tilbake sitt 3090 i tide.

Robotene til komplett skal jo pakke dette i dag slik at det er klart for første hentebil i morgen tidlig.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (8 minutter siden):

I feel ya. Derfor jeg tenkte jeg måtte varsle her når de la ut nesten 40 kort, før Finn bot'ene forsynte seg grovt.

Jeg kjøpte kort for en kamerat som ikke har mulighet til å sitte på F5, så da håper jeg vi får det tidsnok via posten til at han kan levere tilbake sitt 3090 i tide.

Robotene til komplett skal jo pakke dette i dag slik at det er klart for første hentebil i morgen tidlig.

Det er med andre ord gode sjanser for de som ikke fikk tak i 3080 i dag for å få tak i en 3090 til demovare pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...