Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Juggel skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Greit du vil være smartass, men hvis folk vil ha et kort før jul og har pengene til det, why not?

Ja folk må bare gjøre det. Men litt av poenget med 3060ti er lavere pris enn 3070 serien. Svarte på en litt snerten kommentar fra krypto, satser på at han tåler det. 

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
PgUp skrev (1 minutt siden):

Ja folk må bare gjøre det. Men litt av poenget med 3060ti er lavere pris enn 3070 serien. Svarte på en litt snerten kommentar fra krypto, satser på at han tåler det. 

Ja enig i det. Prisene er for høye og man kan bare lure på når det normaliseres om det kommer til å gjøre det...

Jeg lærte nok også på den harde måten idag. Jobbet på de foregående launchene og skulle være klar som et egg idag. Fikk bestilt 5 min over fordi jeg selvfølgelig stod klar på et kort som ikke ble lagt ut.🤣

Får satse på at det blir noen avbestillinger tror jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, SMO said:

Noen som har bestilt fra Proshop? Ser at jeg har status "Er restbestilt". 

Har prøvd å bestille gaming OC kortet fra Gigabyte, har status: behandles og Beregnet dato klar: er restbestilt. E-posten med bestillingen registrert kom 15:02, så følte jeg var ganske kjapp, men ser jo dessverre ikke sånn ut. 

Lenke til kommentar
UNSCCapone skrev (5 minutter siden):

Har prøvd å bestille gaming OC kortet fra Gigabyte, har status: behandles og Beregnet dato klar: er restbestilt. E-posten med bestillingen registrert kom 15:02, så følte jeg var ganske kjapp, men ser jo dessverre ikke sånn ut. 

Jeg har bekreftelse fra Proshop 15:01 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...