Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

jon-t skrev (20 minutter siden):

Samme som meg det. Hadde helt gitt opp håpet dersom det viser seg at ditt faktisk er på vei, så er jeg kanskje bare ca 20 - 30 kort unna gitt at ordrenummeret mitt er under 50 unna.

Når bestilte du ? Tror ikke jeg fikk ordren inn før på kvelden...

Fikk ordrebekreftelsen 21.58. Gått fra 24.09, 30.09 og nå står den på 5.10. Kryss fingrene ja for at vi får noen gode nyheter på mandagen. 

Share this post


Link to post
SokkerBlå skrev (4 minutter siden):

fyf, ikke lek me sjela mi. Sto opprinnelig 12oktober, også våknet jeg opp til detta. Stole ikke på dette før det har blitt behandlet og sendt.

dd.png

Hvilket ordrenummer har du? 

Share this post


Link to post

Noen som har pratet med Proshop siste døgnet? De må vell vite noe de også, siden det ser ut som det har kommet inn endel kort siste dagene til de andre webshoppene. Har MSI Gaming X Trio og TUF OC i bestilling der.

Share this post


Link to post
SokkerBlå skrev (4 minutter siden):

378978xx, bestilte før 15:00

Hmm, jeg har 378975XX og fikk bekreftet bestilling 15:04 (Bestillte 14:56) men her er det uforandret..merkelig.

 

Edited by Tordenskrall

Share this post


Link to post
MrMarbles skrev (3 minutter siden):

What? Du har nyere ordrenummer enn meg :(

Jeg lurer på om komplett prioriterer robot-effektiviteten på lageret framfor bestillingsnummer mht. behandling av ordre.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Kilko1337 skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på om komplett prioriterer robot-effektiviteten på lageret framfor bestillingsnummer mht. behandling av ordre.

Det kan også være at de pakker de ordrene som skal gå først med posten/postnord først. Tipper dere får deres pakket og sendt i løpet av dagen.

Share this post


Link to post

Noen som har bestilt 3080 Ventus OC fra Proshop?

 

Har ordrenummer 471121XX og utrolig hvor lite informasjon de gidder å dele sammenlignet med andre butikker.

Leser at flere her får sendt ut kortene sine fra netonnet osv, mens proshop er helt tyst.

Share this post


Link to post
5 minutes ago, Ullsokken said:

utrolig hvor lite informasjon de gidder å dele sammenlignet med andre butikker.

Tja :)

Om du leser i denne tråden så kommer Proshop med vanvittig mye informasjon

Er også laget en ny tråd kun for Proshop

Edited by Ecnot
  • Like 1

Share this post


Link to post
Ecnot skrev (8 minutter siden):

Tja :)

Om du leser i denne tråden så kommer Proshop med vanvittig mye informasjon

Er også laget en ny tråd kun for Proshop

Hallo!

Arngren ringte!

 

axqp3xmDZkkj1g97Kxw45KMQt3qgPt6P1vc_Iexz

 

Den linken der var som å helle syre i begge øynene.

  • Like 5

Share this post


Link to post

Morro at du må inn på en dansk side for å få svar, mens KS til Proshop sier:

"Vi har dessverre ikke noen ny informasjon, alle RTX 3080-kort har for ukjent leveringstid.

Jeg kan dessverre ikke se hvilken plass du har i køen."

 

Så vet de ikke hvilken plass man har i køen heller. Trekker de bare noen heldige vinnere  fra lanseringsdagen eller går de etter ordrenummer? Sender de til de som er først i køen fra de forskjellige landene eller er det kun de kortene som kommer til Norge som blir sendt til nordmenn?

 

image.png.47e47ebfe8bfbb3ad9e0aaacd134d687.png

Share this post


Link to post
Ullsokken skrev (1 minutt siden):

Morro at du må inn på en dansk side for å få svar, mens KS til Proshop sier:

"Vi har dessverre ikke noen ny informasjon, alle RTX 3080-kort har for ukjent leveringstid.

Jeg kan dessverre ikke se hvilken plass du har i køen."

 

Så vet de ikke hvilken plass man har i køen heller. Trekker de bare noen heldige vinnere  fra lanseringsdagen eller går de etter ordrenummer? Sender de til de som er først i køen fra de forskjellige landene eller er det kun de kortene som kommer til Norge som blir sendt til nordmenn?

 

image.png.47e47ebfe8bfbb3ad9e0aaacd134d687.png

Sist gang jeg ringte til proshop så klarte hu jeg snakke med å låse seg ute av systemet siden hun hadde glemt passordet sitt. Tror kompetansen der ligger i kjelleren.

Edited by The Norwegian
  • Like 3

Share this post


Link to post
The Norwegian skrev (2 minutter siden):

Sist gang jeg ringte til proshop så klarte hu jeg snakke med å låse seg ute av systemet siden hun hadde glemt passordet sitt. Tror kompetansen der ligger i kjelleren.

lol, er det mulig xD

Share this post


Link to post
11 hours ago, OlaHaldor said:

Må bli noe ufattelig hodebry om de som peiler seg inn på disse kortene som i tillegg kan vise seg å måtte tilbakekalles/returneres på garanti må forholde seg til en som prøver å tjene på en ekstrem situasjon. 

Jepp men greia der er enkel. Eks. Proshop sier at alle garantisaker skal tas via opprinnelig kjøper så det betyr at den som solgte kortet må ha korrespondansen. 

Om komplett er mer fleksible der og det holder med en orginal kvittering vet jeg ikke.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...