Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

17 minutes ago, kittikatti23 said:

Ca kl 17:00 17.09.

Interessant å se hvor i køen man kommer. Bestillte litt før 17. Har forventet dato på 22.11 og blitt forsikret om at jeg får kortet mitt når den batchen kommer.

• Innsiktsfullt 1

MrMarbles skrev (8 minutter siden):

Etter sånn 4-5 dager.

Hjelper det å masse på komplett om koden eller går det helt automatisk? Hadde vert fint om jeg fikk den i senest morgen (hentet ut kortet i går)

Jdyver skrev (1 minutt siden):

Hjelper det å masse på komplett om koden eller går det helt automatisk? Hadde vert fint om jeg fikk den i senest morgen (hentet ut kortet i går)

Eg henta på tysdag, og maste i går. Fekk høyre at eg måtte vente nokre dagar til.

Voidhanger skrev (4 minutter siden):

Eg henta på tysdag, og maste i går. Fekk høyre at eg måtte vente nokre dagar til.

ahh. Takk! Da giddder jeg ikke ta bryet med å masse mere på komplett :) 

-sebastian- skrev (13 timer siden):

Da er mitt sendt!!

Martz skrev (12 timer siden):

image.png.7e8ee01f4f46c311a44db66a5f2fb1cd.png 

Ser ut som jula kommer tidlig i år :)
Lykke til til dere andre også 😍

Gratulerer, folkens! 🙂 Rart det tok et døgn ekstra, da vi alle tre bestilte med 1 minutts mellomrom, men som det tidligere er sagt ser det ut til å være en del tilfeldigheter inne i bildet i Komplett sine kø- og ordrebehandlingssystemer.

• Like 3

Jdyver skrev (10 minutter siden):

Tror det går på automatikk. Men det er jo bare å spørre på de på chat :)

• Like 1

tbfk skrev (15 minutter siden):

Interessant å se hvor i køen man kommer. Bestillte litt før 17. Har forventet dato på 22.11 og blitt forsikret om at jeg får kortet mitt når den batchen kommer.

Samme her, tidspunkt på min OC bestilling er 16:24. Må være noe surr i det automatiske systemet dersom den begynner å plukke bestillinger rundt 17:00 først. Kanskje den prioriterer inn en type betalingsmetode eller har annet tidspunkt i systemet bak 🤔 

• Innsiktsfullt 1

40 minutes ago, Jdyver said:

Når kom COD koden fra komplett for dere som har mottat gpu nå? 😊

Et par dager etter henting, et par timer etter jeg betalte faktura. Tror betalingen var den største faktoren.

• Like 1

1 hour ago, Cursio said:

Gratulerer, folkens! 🙂 Rart det tok et døgn ekstra, da vi alle tre bestilte med 1 minutts mellomrom, men som det tidligere er sagt ser det ut til å være en del tilfeldigheter inne i bildet i Komplett sine kø- og ordrebehandlingssystemer.

Jeg sendte for ordens skyld en e-post til kundeservice.
Der kunne de bekrefte at det var "manuell håndtering av RTX-kortene".
Det forklarer i så fall hvorfor det kan oppstå en del forsinkelse i fra bestilling til utsending.

Edited by Martz

Martz skrev (4 minutter siden):

Jeg sendte for ordens skyld en e-post til kundeservice.
Der kunne de bekrefte at det var "manuell håndtering av RTX-kortene".
Det forklarer i så fall hvorfor det kan oppstå en del forsinkelse i fra bestilling til utsending.

Hadde en chat med Komplett nå jeg og dem har forsinkelse, gått 3 dager nå og fortsatt ikke sendt kortet jeg har best. Så dem har noe backlog. Så det blir sendt idag el. imorgen eller over helgen... 

• Like 1

Leser er at de som bestilte strix oc flere timer etter launch kan få kortet nå straks.. jeg bestilte non oc første minutt og får neppe i år.. for en katastrofal lansering, komplett som oppga helt feil dato nekter å gjøre noe med det og

D37E2CA7-A0D0-404A-BE16-FBB60F9366B3.thumb.jpeg.56d2d5a63a710d08b1faa9a8652303cd.jpeg

Wohoo :fun:

Ettersom at pakken er nesten 4 kilo og nesten en halv meter lang, så satser jeg på at det er skjermkortet og ikke SSDen jeg bestilte for noen dager siden :hmm:

Om det viser seg å være SSDen, så må virkelig Samsung gjøre noe med måten de pakker varer på.

• Like 4

4 minutes ago, Emile the rat said:

D37E2CA7-A0D0-404A-BE16-FBB60F9366B3.thumb.jpeg.56d2d5a63a710d08b1faa9a8652303cd.jpeg

Wohoo :fun:

Ettersom at pakken er nesten 4 kilo og nesten en halv meter lang, så satser jeg på at det er skjermkortet og ikke SSDen jeg bestilte for noen dager siden :hmm:

Om det viser seg å være SSDen, så må virkelig Samsung gjøre noe med måten de pakker varer på.

Levering fredag den 13.. hva kan galt :)

grattis

• Like 1