Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, nå ble det vanskelig å bestemme seg her; MSI 3080 Ventus 3X OC 8. nov, eller TUF OC kaaanskje i desember? Ventus-kortet blir flyttet nærmere daglig nå, så de er nok ikke langt unna. Vurderer å kansellere ordren så jeg slipper å sende den i retur. Uansett ikke så mye tid til å spille før i desember. På den andre siden er det jo ganske irriterende om Asus-kortet plutselig ikke kommer i det hele tatt i år.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (19 minutter siden):

Problemet er vel at Komplett har noen 1000 ordre på TUF Ikke-OC.

Jeg har sett null tegn til (her inne) at ikke-OC versjonen har blitt sendt siden 1. Oktober. Hvis jeg ser noe tegn til at det skjer før nyåret, tar jeg det som et vinn uavhengig om jeg er en av de heldige eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Erik09 skrev (6 minutter siden):

Jeg har sett null tegn til (her inne) at ikke-OC versjonen har blitt sendt siden 1. Oktober. Hvis jeg ser noe tegn til at det skjer før nyåret, tar jeg det som et vinn uavhengig om jeg er en av de heldige eller ikke.

Lurer på om jeg skal slå til på RTX 3070 TUF OC nå som er på lager på komplett mens jeg venter. Føler meg litt "lurt" da når jeg betaler bare 500 mindre uten rabatten i forskjell (7490.- for 3070 OC, og 7000.- 3080 non-OC). 

Lenke til kommentar
52 minutes ago, Max883 said:

Og der ble mit strix 3080 OC flyttet fra 12.november til forventet på lager 22.november må være 6.gangen nå

Ordrenr 37899xxx

bestilte på lansering kl 15.16 bestilte så fort jeg kunne da kl slo 15.00

378991xx

17/09/2020 15:09

Fortsatt 12 november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...