Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KriZZ skrev (1 time siden):

Ja stemmer, så ikke at han hadde 3070.
Flask at han fikk kode der da :)

 

3070 du har kjøpt også Mala?

 

Om Max883 klarte å aktivere kode med 3070 og det funker, så kan du får en Watch dogs legion kode av meg.

Har ikke fått ettersendt noen kode nei, handlet 3070 på lansering. Ikke så veldig interessert i Legion altså, men takk som byr. Det var hyggelig av deg :) Hadde det vert Call of Duty så :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Straits skrev (2 minutter siden):

Hei

Bestilte Asus TUF 3080  (Ikke OC) på komplett 19/9. Det står forventet inn på lager 2. Januar. Er det noen av dere som har snakket med dem og eventuelt veit om dette er reelt? Eller vil det komme inn kort før den tid?

Jeg var i kontakt med de forrige uke, de ville få mer info denne uken..men det kan jo selvsagt ha vært ett standard svar fra de. Jeg tviler veldig vi ser kortet vårt i år.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Aetius said:

Jeg tror det kommer. nVidia må møte den uventede konkurransen fra AMD på et vis.

På det jeg bruker mine nvidia kort til tror jeg amd har tapt, men det vil tiden vise.:hmm:

Så kjøper nok flere 3090 kort.

https://www.komplett.no/product/1168400/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-3090-trinity

 

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Straits skrev (48 minutter siden):

Hei

Bestilte Asus TUF 3080  (Ikke OC) på komplett 19/9. Det står forventet inn på lager 2. Januar. Er det noen av dere som har snakket med dem og eventuelt veit om dette er reelt? Eller vil det komme inn kort før den tid?

Bestilte mitt 14:57 på launch. Står levering 2.jan.21 her og. Ser nok ikke lyst ut for oss så ender opp med et ventekort.

Endret av Rotteronny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...