Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (1 time siden):

Gigabyte eagle flyttet til 2. Des. Så spørs det om det er forventet da eller om det bare er satt en dato.

Samme her! Tydeligvis var det et dårlig valg med det kortet. Jeg bestilte nettopp dette kortet, fordi jeg tenkte det var det minste populære. Satt klar med F5 og bestilte med èn gang..

Lenke til kommentar

Ser ut som en burde valgt noe annet en Dustinhome og Multicom ja. Ser ikke ut som de klarer og levere et eneste kort. 
Har ventet i 6 uker på FTW3 Gaming fra Dustinhome. Så har jeg ventet 4 uker på Rog Strix fra Multicom, de har i tilegg trukket pengene fra kontoen for kortet, men kort har de ikke klart og levere. 

Lenke til kommentar
0l3M skrev (2 minutter siden):

Ser ut som en burde valgt noe annet en Dustinhome og Multicom ja. Ser ikke ut som de klarer og levere et eneste kort. 
Har ventet i 6 uker på FTW3 Gaming fra Dustinhome. Så har jeg ventet 4 uker på Rog Strix fra Multicom, de har i tilegg trukket pengene fra kontoen for kortet, men kort har de ikke klart og levere. 

Tror ikke du er alene om dette, hvis det er noen trøst. Kortet mitt er kjøpt og betalt men kommer i 2021 :) :) :)

Lenke til kommentar

Avbestilte et 3070 siden jeg også var for treg der til å få noe fra første batch fra Komplett... hvor lang tid tar det før pengene blir ført over igjen? Skal det skje med en gang man avbestiller? Betalte på torsdag med kort og avbestilte på lørdag.

 

Summen har ikke kommet inn på konto. Noen som har peil.

Lenke til kommentar
Loffen^ skrev (1 minutt siden):

Avbestilte et 3070 siden jeg også var for treg der til å få noe fra første batch fra Komplett... hvor lang tid tar det før pengene blir ført over igjen? Skal det skje med en gang man avbestiller? Betalte på torsdag med kort og avbestilte på lørdag.

 

Summen har ikke kommet inn på konto. Noen som har peil.

Beløpet er bare reservert. Det tar uansett noen virkedager før reservasjonen blir fjernet. Maks 5 eller noe sånt?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gralle skrev (2 timer siden):

3090 strix på vei fra proshop i dag 😎👍

You lucky SOB! Alt jeg fikk fra Proshop idag var denne:

Kjære kunde

Vi flytter for tiden inn i vårt nye lager. Dette kan medføre til litt forsinkelse før din bestillingen blir sendt.

Vi jobber så raskt som mulig for å få alt opp og gå! Du vil selvfølgelig motta bestillingen din, og vi kommer snart tilbake med full styrke.

Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører.

Gjør deg klar til Proshop 2.0!

:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (42 minutter siden):

You lucky SOB! Alt jeg fikk fra Proshop idag var

     

Det morsomste er jo at jeg jobber 68 timer denne uka, så blir ikke noe testing før til uka og da kun om jeg klare skaffe 5950X på torsdag ... 🤯

Endret av Gralle
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...