Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 hours ago, ticx said:

Noen med erfaring med Euro-tec? 60 var da et voldsomt antall 3090 strix for en liten sjappe.. ser ikke om det er OC eller ikke pga hvordan de har navngitt kortet.

http://store.euro-tec.no/asus-rog-strix-rtx3090-o24g-gaming-24gb-gddr6x-2xnative/cat-p/c/p1001453112

proff:

https://www.proff.no/selskap/euro-tec/oslo/datamaskiner-og-utstyr/IG4NBIZ009N/

De finnes ikke på Trustpilot

Prisjakt:

https://www.prisjakt.no/shop.php?f=10941

 

1869832852_Screenshot_2020-10-31Euro-Tec.png.0a7d161b4bb1c07bd54b88949184acee.png

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, MrFranzen said:

Er det noen som har fått kode med sitt 3070 kort på feks WD:Legion?

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/jkc6bu/the_rtx_3070_doesnt_come_with_the_free_copy_of/

Ser ut som Nvidia trakk tilbake denne ordningen etter utsettelsen av 3070, nå tilbyr de kun CoD på 3080 og 3090.

https://www.nvidia.com/nb-no/geforce/campaigns/cod-black-ops-cold-war-bundle/

Lenke til kommentar

Noen som veit om det er bundlet noe spill med Asus sine 3070 kort? Ser det er bundlet med ei mus med Strix 3070 OC kortet jeg fikk tak i, men stod ikke ikke noe om verken Legion eller COD hos Komplett 😛 Driter i Legion da det ser ut som nok ett totalt uinteressant Ubisoft spill, men COD kunne jeg i det minste tenke meg å spille igjennom enspiller biten. 

Kortet forventes her på tirsdagen, men av erfaring bruker leveringen å dukke opp dagen før. Ikke at det spiller så særlig stor rolle ettersom jeg uansett jobber ettermiddag skift både mandag og tirsdag :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (4 minutter siden):

Noen som veit om det er bundlet noe spill med Asus sine 3070 kort? Ser det er bundlet med ei mus med Strix 3070 OC kortet jeg fikk tak i, men stod ikke ikke noe om verken Legion eller COD hos Komplett 😛 Driter i Legion da det ser ut som nok ett totalt uinteressant Ubisoft spill, men COD kunne jeg i det minste tenke meg å spille igjennom enspiller biten. 

Kortet forventes her på tirsdagen, men av erfaring bruker leveringen å dukke opp dagen før. Ikke at det spiller så særlig stor rolle ettersom jeg uansett jobber ettermiddag skift både mandag og tirsdag :roll:

Du for ingen spill med RTX 3070 kort. Du for kun COD dersom du kjøper RTX 3080 eller RTX 3090 kort. 

Lenke til kommentar

Det er COD som gjelder nå ja, da perioden for Watch Dogs gikk ut 29. oktober (eller noe slikt). Når det gjelder de som ikke for 3080/3090 kort før 2021 så er det nok ikke mye å gjøre med det. Nvidia (gjennom norske forhandlere) vil nok ikke gi ut koder til dem med en bestilling, for da kan jo du bare avbestille kortet når du for koden. Altså du vil få COD uten å kjøpe noe som helst =P

Skjønner selvfølgelig at dette virker urettferdig, det er nok en del som er i samme båt som deg. Det eneste du kan gjøre er å følge med på komplett og F5'e deg til et 3080 kort når de for dem inn på lager. 

Edit: Det er en sjanse for at Komplett for inn par 3080 kort i dag, da jeg har en "forventet inn på lager 31. oktober" på min ordre av et 3080 Zotac kort.

Og de har jo fortsatt disse "på lager",  mulig de kommer ut for salg i løpet av dagen: 

image.png.858a26a748d927f20e8f6bc29c4a43ba.png

Endret av Ragebarx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Par ting jeg ikke forstår nå. Så ett 3070 FE dukke opp og forsvinne på Finn her i går/natt. Også lagt merke til at Power har dukka opp som partnere når man trykker hvor man kan kjøpe på Nvidia sine nettsider. Har fulgt litt med på Power sine nettsider siden de hadde ett par 30 serie kort på sine nettsider som ikke dukka opp i søk. Ser de nå har en del kort i listene sine, men ingen som kan kjøpes. Såvidt jeg kan se har fortsatt ikke Power åpnet opp for salg av ett eneste kort. Er dette riktig eller er det bare jeg som har gått glipp av noe. Veldig rart å ha en 30 serie kampanjeside uten ett eneste kort til salgs eller mulig å reservere.

Er det noen som har hørt noen rykter om hvor eventuelt FE kort kommer til å dukke opp i Norge ?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, ticx said:

Noen med erfaring med Euro-tec? 60 var da et voldsomt antall 3090 strix for en liten sjappe.. ser ikke om det er OC eller ikke pga hvordan de har navngitt kortet.

http://store.euro-tec.no/asus-rog-strix-rtx3090-o24g-gaming-24gb-gddr6x-2xnative/cat-p/c/p1001453112

Nå er de solgt/fjerna. Det gikk fort, for dette må jo kunne kalles et nisjeprodukt. 

Lenke til kommentar
mikkii skrev (8 minutter siden):

Jeg bestilte mitt ZOTAC 3080 Trinity den 17.09 og nå endre det seg til 2 Januar :( 

Som sagt på mitt Zotac Trinity OC står det at den forventes inn 31.oktober. Er derfor mulig at noen "ekstra" Zotac OC kort vil dukke opp hos komplett i nærmeste fremtid. 
Jeg skal oppdatere denne tråden når jeg for oppdatering slik at dere vet når pallen kommer. 

Endret av Ragebarx
Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (49 minutter siden):

Det er COD som gjelder nå ja, da perioden for Watch Dogs gikk ut 29. oktober (eller noe slikt). Når det gjelder de som ikke for 3080/3090 kort før 2021 så er det nok ikke mye å gjøre med det. Nvidia (gjennom norske forhandlere) vil nok ikke gi ut koder til dem med en bestilling, for da kan jo du bare avbestille kortet når du for koden. Altså du vil få COD uten å kjøpe noe som helst =P

Skjønner selvfølgelig at dette virker urettferdig, det er nok en del som er i samme båt som deg. Det eneste du kan gjøre er å følge med på komplett og F5'e deg til et 3080 kort når de for dem inn på lager. 

Edit: Det er en sjanse for at Komplett for inn par 3080 kort i dag, da jeg har en "forventet inn på lager 31. oktober" på min ordre av et 3080 Zotac kort.

Og de har jo fortsatt disse "på lager",  mulig de kommer ut for salg i løpet av dagen: 

image.png.858a26a748d927f20e8f6bc29c4a43ba.png

Disse kortene kom for salg i går ettermiddag. 

Lenke til kommentar

Kjenner at eg gler meg skikkeleg til nytt kort, så har køyrd på og har no fem kort i bestilling. Fire av dei med oppgitt dato 6-10 nov, så no må det vel vera håp. Solgte 1080-kortet mitt, men hadde heldigvis eit R9 290-kort liggande. Det byrjar å dra på åra, men får testa ut ein del indieperler i steambibilioteket medan eg ventar.

Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (1 time siden):

Det er COD som gjelder nå ja, da perioden for Watch Dogs gikk ut 29. oktober (eller noe slikt). Når det gjelder de som ikke for 3080/3090 kort før 2021 så er det nok ikke mye å gjøre med det. Nvidia (gjennom norske forhandlere) vil nok ikke gi ut koder til dem med en bestilling, for da kan jo du bare avbestille kortet når du for koden. Altså du vil få COD uten å kjøpe noe som helst =P

Skjønner selvfølgelig at dette virker urettferdig, det er nok en del som er i samme båt som deg. Det eneste du kan gjøre er å følge med på komplett og F5'e deg til et 3080 kort når de for dem inn på lager. 

Edit: Det er en sjanse for at Komplett for inn par 3080 kort i dag, da jeg har en "forventet inn på lager 31. oktober" på min ordre av et 3080 Zotac kort.

Og de har jo fortsatt disse "på lager",  mulig de kommer ut for salg i løpet av dagen: 

 

Ikke så veldig viktig med disse spillene i grunn, bare en hyggelig bonus det. Tenker jeg nøyer meg med Rog Strix 3070 OC kortet frem til TUF 3080 forhåpentligvis dukker opp i januar. Fikk det til 7200,- så det er jo en knallpris. Men er jo mulig AMD rævkjører de nye kortene til nvidia også, så den muligheten holder jo selvsagt døren åpen for :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Ragebarx said:

Det er COD som gjelder nå ja, da perioden for Watch Dogs gikk ut 29. oktober (eller noe slikt). Når det gjelder de som ikke for 3080/3090 kort før 2021 så er det nok ikke mye å gjøre med det. Nvidia (gjennom norske forhandlere) vil nok ikke gi ut koder til dem med en bestilling, for da kan jo du bare avbestille kortet når du for koden. Altså du vil få COD uten å kjøpe noe som helst =P

Skjønner selvfølgelig at dette virker urettferdig, det er nok en del som er i samme båt som deg. Det eneste du kan gjøre er å følge med på komplett og F5'e deg til et 3080 kort når de for dem inn på lager. 

Edit: Det er en sjanse for at Komplett for inn par 3080 kort i dag, da jeg har en "forventet inn på lager 31. oktober" på min ordre av et 3080 Zotac kort.

Og de har jo fortsatt disse "på lager",  mulig de kommer ut for salg i løpet av dagen: 

image.png.858a26a748d927f20e8f6bc29c4a43ba.png

Men de som fikk WD:L kan fortsatt løse den inn til slutten av november?

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...