Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

MrMarbles skrev (1 minutt siden):

Jeg solgte til en her på forumet denne uka, var kjempegrei handel med forskuddsbetaling via vipps. Tipp topp tommel opp👍

Hyggeligere å selge til noen her, ja. Heller det enn på Finn - hvor jeg er redd det er folk som kjøper opp for å selge til blodpris. Men har dårlig erfaring med sending og sånn, så ønsker at den som kjøper henter kortet hos meg. Derfor jeg vurderer retur. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synapse skrev (7 minutter siden):

Da ble min Geforce Asus RTX 3080 Strix OC -  Forventet inn på lager 7 november 2020  byttet ut til.Forventet inn på lager 2 desember 2020.

 

Ser det også på siden til kortet noe som er rart da jeg bestilte 17/09/2020 15:57.

Ingen fare, strix 3090 kommer det tydeligvis mye av fremover.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Synapse said:

Da ble min Geforce Asus RTX 3080 Strix OC -  Forventet inn på lager 7 november 2020  byttet ut til.Forventet inn på lager 2 desember 2020.

 

Ser det også på siden til kortet noe som er rart da jeg bestilte 17/09/2020 15:57.

Sikkert fordi du bestilte såpass sent.

Lenke til kommentar
EpicNerd skrev (1 time siden):

Om jeg forsto det riktig så sender Asus sendingsbekreftelse til forhandlere når de har mottatt ordren, ikke når kortene er sendt. Så det kan raskt ta 1-2 uker før de blir sendt. Forskjellig system på det hele gjengen 🙄

Men det er bevegelse både på innkommende og antall ordre. Gode greier

 

men spørsmålet er om jeg skal legge inn en bestilling på ventus 3x oc (3080) og ta det som kommer først av dette og tuf oc? Køen på ventus er jo endel kortere. Kvaliteten på de 2 kortene er vel bortimot lik? 

Endret av Conkey
Lenke til kommentar
lals skrev (3 minutter siden):

Noen som venter på Strix OC fra komplett? lurer på om de plutselig kommer til salg når de får en batch, eller om de går direkte ut til kunder som venter.

Venter og venter. Så lenge de har backorder så virker det som at de går direkte ut til kunder etter som de kommer inn.

thomjak skrev (38 minutter siden):

Tviler, får vel kanskje watch dogs

Tror ikke vi får det engang.

Lenke til kommentar

I følge listene på https://www.proshop.dk/RTX-30series-overview så er det noen 3070 kort som har færre bestillinger enn innkommende/mottatte kort. Hvordan tror dere sjansene er for å få tak et av disse kortene ganske sporenstreks? 

Litt lyst på et ventekort inntil 3080 TUF non OC kommer til neste år, evt året etter der igjen, hehe.

 

image.png

Endret av Rotteronny
Lenke til kommentar
39 minutes ago, Rotteronny said:

I følge listene på https://www.proshop.dk/RTX-30series-overview så er det noen 3070 kort som har færre bestillinger enn innkommende/mottatte kort. Hvordan tror dere sjansene er for å få tak et av disse kortene ganske sporenstreks? 

Litt lyst på et ventekort inntil 3080 TUF non OC kommer til neste år, evt året etter der igjen, hehe.

 

image.png

Antall bestillinger er kunder som venter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...