Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emile the rat skrev (1 minutt siden):

Det er verken Komplett eller Proshop sin feil. Det er Gigabyte sin feil (de jeg kritiserer), at de ikke først sender ut produkter til der det ligger inne bestillinger.

Tviler på at gigabyte har tid til å sjekke hvem som har bestilt kort og ikke, det er hundrevis av butikker som legger inn bestilinger hos gigabyte på disse kortene. IMO er det kun proshop sin feil når de tar inn forhåndsbestillinger på slike kort som ikke er lansert

Lenke til kommentar
1 minute ago, Emile the rat said:

Det har vel ikke noe med saken.

Når man var først i køen, la inn bestilling på release. 

Har man vel lov til å reagere på at andre som slenger inn en bestilling nesten 6 uker får kortet før deg. Men man selv sitter der og ikke aner når kortet skal komme.

Det er det jeg reagerer på, at å bestille ved release ikke hadde en dritt å si. 

 

Så du mener at du har førstepri uansett hvor man bestiller, så lenge man bestiller først? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Emile the rat said:

Så er det de av oss som bestillte 3080 Xtreme 15:00 på release, men ikke hørt en dritt om levering enda.

Merker jeg blir provosert, når forhåndsbestilling var null verdt.

Jeg skjønner deg godt. Det virker som det er nesten kun Komplett som får inn kort, selv om andre har hatt de til bestilling i nettbutikken fra dag 1. Blir ikke overrasket om de plutselig får inn EVGA FTW3 Gaming/Ultra og, selv om jeg har ventet i 6 uker på Dustinhome og 4 uker på Multicom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
MikeDaUnicorn skrev (1 minutt siden):

De fleste kort, bestilte kort som var på lager. Har hatt 5 forsinkelser på forventet leverings datoen etter det, så de vet jo tydeligvis ikkje nårtid kortene kommer inn.

Det at du ikke har fått noen av de kortene betyr ikke at komplet ikke hadde de på lager 17.09. Alle vet jo at det datasystemet brøt sammen og det er helt bingo hvor i køen man havnet. 

Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (1 minutt siden):

Når man bestiller 6 uker før andre, så mener jeg man burde få det først.

Det kalles rettferdighet. Noe annet er bare urimelig. Men urettferdighet rår.

Jeg forstår frustrasjonen din.

Men dessverre vanskelig å utføre en slik oversikt. Dette var vell første gangen Komplett har hatt Xtreme på lager, så regner med at de har ventet lenge med å få de inn.

Theo343 skrev (1 minutt siden):

Det er nok lenge til vi får se slike kort igjen.

6-7 november var datoen jeg fikk før jeg kansellerte den.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Okdokk said:

Jeg forstår frustrasjonen din.

Men dessverre vanskelig å utføre en slik oversikt. Dette var vell første gangen Komplett har hatt Xtreme på lager, så regner med at de har ventet lenge med å få de inn.

6-7 november var datoen jeg fikk før jeg kansellerte den.

Det er ikke første gang Komplett setter dato 1-2 uker frem i tid for å flytte den gjentatte ganger i noen måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...