Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Okdokk said:

Usikker på hvordan etterspørslen kommer til å være på de, jeg synes de virker som en dårlig deal i forhold til 3080 korta. Mange av de er slik at du kan legge på 1000kr så har du et 3080 istedet. Men er de lette å få tak i så går de som nystekt brød.

Samme inntrykket jeg sitter med, men tipper dette forandrer seg når ting stabiliserer seg. 3070n skal vel gi flere FPS per krone enn 3080n.

Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (2 minutter siden):

Så er det de av oss som bestillte 3080 Xtreme 15:00 på release, men ikke hørt en dritt om levering enda.

Merker jeg blir provosert, når forhåndsbestilling var null verdt.

Ikke fra Komplett vel. Mener de fikk den inn for første gang i dag.

Endret av Ragebarx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (Akkurat nå):

Ikke fra Komplett vel.

Fra Proshop, de var de eneste som hadde Aorus ved release. 

Men man føler seg lurt når kortene legges ut denne uka hos Komplett, og folk får de dagen etter, når flere av oss har stått i kø siden 17. September, betalt, men ikke hører noen ting.

Blir faktisk litt lei hele greia når Gigabyte heller prioriterer nye butikker som ikke engang har liggende inne bestillinger fra før av, og dropper forhandlere hvor flere har betalt og venter på bestilling.

Da føler man seg ført bak lyset av Gigabyte.

Lenke til kommentar
freakoftheweek skrev (2 minutter siden):

er vel ikke komplett sin feil at andre nettbutikker lar kunder forhåndsbestille varer de ikke aner når kommer

Det er verken Komplett eller Proshop sin feil. Det er Gigabyte sin feil (de jeg kritiserer), at de ikke først sender ut produkter til der det ligger inne bestillinger.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar
Just now, Emile the rat said:

Det er verken Komplett eller Proshop sin feil. Det er Gigabyte sin feil (de jeg kritiserer), at de ikke først sender ut produkter til der det ligger inne bestillinger.

du bestiller ikke direkte hos gigabyte når du bestiller hos proshop. komplett hadde nok inne bestilling på både aorus master og xtreme de også, men valgte å ikke legge dem ut når de ikke var på lager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
saftsus skrev (4 minutter siden):

Du forhåndsbestilte jo i en annen butikk... 

Det har vel ikke noe med saken.

Når man var først i køen, la inn bestilling på release. 

Har man vel lov til å reagere på at andre som slenger inn en bestilling nesten 6 uker får kortet før deg. Men man selv sitter der og ikke aner når kortet skal komme.

Det er det jeg reagerer på, at å bestille ved release ikke hadde en dritt å si. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...