Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Obscure skrev (15 minutter siden):

Har muligens en liten "oppdatering" fra Elkjøp. Jeg bestilte et ASUS 3080 TUF kort hos dem den 19.10, og sendte dem en mail her om dagen og spurte om når jeg kunne forvente å få varen. Fikk svar idag, og ble fortalt at jeg kunne forvente å få det idag. Ordren står fortsatt som "reservert", men jeg tok kontakt med chat for å dobbeltsjekke. Ble fortalt dette:

"Hmm ja det er faktiskt rart att det står så snabb leverans men det står att den ska sendas med batchen den 26/10".

"Altså kn vara sant fordi vi har så många kanselleationer av denna var dag så kan ha kommit fram i køn! Men det kanns rart fordi jag vet att en del som bestillit tidligare som fortsatt ikke fått de!:/".

"Men var redo på att den blir utsatt! : ) Kan venta upp till januar men som vi ser og din plats just nu visar att det ska racka till dig redan nu!:D Såå hoppas verkligen på det!!:D".


Så det høres ut som Elkjøp har fått inn kort. Merkelig at jeg tydeligvis er såpass langt fremme i køen, men jeg krysser fingrene, selv om jeg er ganske skeptisk. Oppdaterer dere om jeg faktisk får kortet eller ei. 

De sier så mye rart, hold oss oppdatert! Hadde vært kjekt med bekreftelse på at TUF non-OC kortene er i bevegelse.

Lenke til kommentar

 

Ragebarx skrev (1 minutt siden):

Tviler veldig på at Elkjøp sender ut kort til deg. Etter min samtale med dem i dag fikk jeg vite at de har ingen kort og har ingen anelse om når de vil komme inn. Men håper på det beste for deg da 😃

Eneste vi vet sikkert er at Elkjøp får leveranser før Januar (bekreftet fra Asus hos Sweclockers) og at de allerede har sendt ut noen kort.

Det er nok noen som må vente en stund riktignok. Riktignok har Asus sagt at det kommet noen større leveranser til Skandinavia i starten på November.

Lenke til kommentar
Rambo82 skrev (17 minutter siden):

Nei. Holder meg til mitt Asus rtx2080 super rog strix advanced ,som jeg fikk fatt i på finn.  Klarer fint å vente til etter jul ,når ting har forhåpentligvis roet seg . Så satser på ett rtx 3080 rog strix oc da 😎👌 får spare litt dollar imens og bruke det jeg har 🤗

Smart det da, men ikke alle som klarer sånt 😃

 

Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (16 minutter siden):

Sikkert samme autosvar de har gitt meg, fra dag en 😅

"TL;DR"-versjonen er:
"Ingen Watch Dogs: Legion-koder vil følge med bestillinger gjort etter den 21. september."
Dette var del 2 av spørsmålet mitt - at jeg skrev min bestilling ble gjort den 17. og har fortsatt ikke mottatt noen kode så ut som ble oversett, eller "conveniently ignored".

Og "Vi har dessverre ingen opplysninger om levering av Aorus Xtreme utover det som står i denne oversikten" (ref. Proshops RTX 30xx-liste).

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (4 minutter siden):

"TL;DR"-versjonen er:
"Ingen Watch Dogs: Legion-koder vil følge med bestillinger gjort etter den 21. september"
Dette var del 2 av spørsmålet mitt - at jeg skrev min bestilling ble gjort den 17. og har fortsatt ikke mottatt noen kode så ut som ble oversett, eller "conveniently ignored".

Og "vi har ingen informasjon om mottak av kort utover det som står på listen vår" (ref. Proshops RTX 30xx-liste).

Telefonsvarer svar, det er jo ingenvits å drive kundeservice når de ikke kan svare på noe som helst. 

 

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...