Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 minutt siden):

Du kunne spurt noen med erfaring. ASUS prioriterer alltid OC.

Fra det jeg har funnet på div. nettsteder, er dette ikke vanlig praksis for dem. Hvis du har noe som beviser noe annet enn "jeg vet dette", så tar jeg gjerne imot denne informasjonen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (1 time siden):

For min del utgår Gigabyte, men Asus og MSI er gg :)

Jeg har ikke hatt noe Gigabyte kort selv, selv om deres tidligere Windforce-kjølere har hatt dårlig rykte.
Har prøvd Asus (GTX 780), men det kveldet fort (viftefeil). Asus GTX 670-kortet var bra.

Førstevalget mitt ville vært EVGA - har bare positive ting å si om EVGAs support (i motsetning til Asus'...), men med EVGAs designvalg denne gangen...nei, takk.

Rent basert på merke ville jeg for egen del sagt EVGA, Asus, MSI (i den rekkefølgen). Men jeg hadde så lyst på, og har hatt lyst på ganske lenge, et fysisk skikkelig stort skjermkort uten å tenke så mye på ytelsen, BIOS, klokking eller annet.

Og Gigabyte, med sine Aorus-kort, var desidert størst denne gangen. :)

Lenke til kommentar
1 minute ago, PaladinNO said:

Rent basert på merke ville jeg for egen del sagt EVGA, Asus, MSI (i den rekkefølgen). Men jeg hadde så lyst på, og har hatt lyst på ganske lenge, et fysisk skikkelig stort skjermkort uten å tenke så mye på ytelsen, BIOS, klokking eller annet.

Er langt på vei enig med deg, men har stort sett vært fornøyd med alle merker jeg har hatt (særlig Evga, MSI og Palit). Siden jeg river kjøleren av, utgår gigabyte denne runden

Lenke til kommentar
Finalcell skrev (1 minutt siden):

Ja, det der burde du visst 🤷‍♂️

Yes, men er dessverre ikkje nerd nok til å vite sånt.. føla at eg blir straffa av big business for å være en uvitende taper.. Rart hvordan gleden med å kjøpe ny tech blir snudd om til en sånn ekkel følelse, føla meg nesten mobba xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...