Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min hevn mot Nvidia for dette kaoset av en lansering, er at jeg skal ha et 3080 kort til kr 8000 (evt 8249 for tuf oc 😋). Jeg skal ikke belønne dem med å kjøpe et dyrere kort. Hvis AMD er bedre så bytter jeg til AMD (inkludert bytte til Freesync). Hadde alle gjort det, så ville de (og alle andre scalpere) blitt grillet i eget fett 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
shauge2 skrev (6 minutter siden):

Min hevn mot Nvidia for dette kaoset av en lansering, er at jeg skal ha et 3080 kort til kr 8000 (evt 8249 for tuf oc 😋). Jeg skal ikke belønne dem med å kjøpe et dyrere kort. Hvis AMD er bedre så bytter jeg til AMD (inkludert bytte til Freesync). Hadde alle gjort det, så ville de (og alle andre scalpere) blitt grillet i eget fett 😎

Bestilte OC versionen, den skal stå uansett hva som skjer... betaler ikke mer. Så får vi se hva AMD har å tilby.. blir spennende å følge meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
shauge2 skrev (5 timer siden):

Min hevn mot Nvidia for dette kaoset av en lansering, er at jeg skal ha et 3080 kort til kr 8000 (evt 8249 for tuf oc 😋). Jeg skal ikke belønne dem med å kjøpe et dyrere kort. Hvis AMD er bedre så bytter jeg til AMD (inkludert bytte til Freesync). Hadde alle gjort det, så ville de (og alle andre scalpere) blitt grillet i eget fett 😎

Allerede bestilt TUF du da? 

Lenke til kommentar

Har ikke fått mitt kort enda heller 😕

Noen som har bestilt før dette som ikke har fått enda?

ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING

Bestilt 17/09/2020 15:04
Ordre sist oppdatert 19/10/2020 16:46
Bestilt, forventet inn på lager 1 november 2020, 1 stk.

Prodnr: TUF-RTX3080-10G-GAMING

  • 1 vare 8 000,00
  • Frakt 0,00
  • Rabatt -1 000,00
  • Totalt 7 000,00

 

Får håpe det ordner seg til Cyberpunk 2077 kommer 😕

Endret av chris777
Lenke til kommentar
chris777 skrev (7 minutter siden):

Har ikke fått mitt kort enda heller 😕

Noen som har bestilt før dette som ikke har fått enda?

ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING

Bestilt 17/09/2020 15:04
Ordre sist oppdatert 19/10/2020 16:46
Bestilt, forventet inn på lager 1 november 2020, 1 stk.

Prodnr: TUF-RTX3080-10G-GAMING

  • 1 vare 8 000,00
  • Frakt 0,00
  • Rabatt -1 000,00
  • Totalt 7 000,00

 

Får håpe det ordner seg til Cyberpunk 2077 kommer 😕

Har samme kort i bestilling og ennå ikke fått det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
chris777 skrev (53 minutter siden):

Har ikke fått mitt kort enda heller 😕

Noen som har bestilt før dette som ikke har fått enda?

ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING

Bestilt 17/09/2020 15:04
Ordre sist oppdatert 19/10/2020 16:46
Bestilt, forventet inn på lager 1 november 2020, 1 stk.

Prodnr: TUF-RTX3080-10G-GAMING

  • 1 vare 8 000,00
  • Frakt 0,00
  • Rabatt -1 000,00
  • Totalt 7 000,00

 

Får håpe det ordner seg til Cyberpunk 2077 kommer 😕

Litt av en pris for et så bra kort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Centy88 skrev (Akkurat nå):

Litt av en pris for et så bra kort. 

8000.- var vel prisen på kortet før prisen gikk opp, så hadde jeg 10% kode og 200kr rabatt kode på komplett. Da var det ikke så ille mellomlegg fra 1080ti kortet jeg solgte. Bare synd jeg sitter her uten skjermkort nå mens jeg venter 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn det ser ut nå så tror eg ikkje det blir mer vanlige TUF 3080 kort å se i år. Køen er shit lang og ingen aktivitet å se rundt non-OC korta.. Vurderer å bestille Palit eller Zotac og kanskje en AMD 6900XT og bare ta det første kortet som kommer. 

Den vanlige TUF og OC modellen har jo flere tusen bestillinger på nesten hver eneste nettbutikk i heile Europa.. Tror ikkje Komplett har første rett på disse kortene heller, så stor er de ikkje. Så venting blir det..

Lenke til kommentar
MikeDaUnicorn skrev (5 minutter siden):

Sånn det ser ut nå så tror eg ikkje det blir mer vanlige TUF 3080 kort å se i år. Køen er shit lang og ingen aktivitet å se rundt non-OC korta.. Vurderer å bestille Palit eller Zotac og kanskje en AMD 6900XT og bare ta det første kortet som kommer. 

Den vanlige TUF og OC modellen har jo flere tusen bestillinger på nesten hver eneste nettbutikk i heile Europa.. Tror ikkje Komplett har første rett på disse kortene heller, så stor er de ikkje. Så venting blir det..

Mjaa kommer vel an på hvor langt bak i køen du er, regner med jeg "får" ved neste levering til komplett på TUF non-OC, men det kan jo bli en liten stund til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...