Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Øystein

Spørreundersøkelse:

Message added by Øystein

Recommended Posts

gammalerik skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hvor mange kort f.eks Asus spytter ut i løpet av 24 timer? Regner med at vaffelpressa går 24/7

Virker som 1 i timen

• Like 1

Theo343 skrev (9 minutter siden):

Håper dere får det før CP2077 launch i det minste. Det er 19. november?

Har faktisk ikke trua på det 😛

thomjak skrev (7 minutter siden):

Virker som 1 i timen

for oss som venter på kort virker det som tempoet er likt totenflak reklamen der en og en potet kastes til fabrikken, det høll nå !

Edited by unicorndeath
  • Like 4

Idrin skrev (2 minutter siden):

Der kom min femte utsettelse på kortet. 2 utsettelser bare i dag. Fra 17/10 til 22/10 så til 1/11.

01. November er på en søndag og. 3070 har vel  release 29.10

Fullkommen tragisk lansering dette

• Like 2

Jass, utsatt igjen 01->07.november her. Det er nok bare til å slutte med å bry seg/følge med og la det komme som en positiv overraskelse når det tikker inn en melding fra Posten, ev. hoppe på et av de overprisa 3090-kortene som ikke har vært til salgs ennå.

• Like 1

Saftis skrev (1 minutt siden):

Jass, utsatt igjen 01->07.november her. Det er nok bare til å slutte med å bry seg/følge med og la det komme som en positiv overraskelse når det tikker inn en melding fra Posten, ev. hoppe på et av de overprisa 3090-kortene som ikke har vært til salgs ennå.

Ja da snakkes vi vel godt ut i 2021 👍

• Like 1

0l3M skrev (35 minutter siden):

Jeg avbestilte mitt 3080 Extreme igår og venter heller på Strix eller FTW3. Leste at en må bruke RGB Fusion for og styre LCD panelet osv. RGB Fusion har jeg ikke annet en dårlig erfaring med. Det flommer allerede over av klager på Twitter med folk som har problemer med rgb og lcd panelet på 3080 Master

De som har hatt problem med rgb og lcd har hatt tidligere RGB fusion installert. 

Avinstallere og slette tidligere filer ser ut til å løse problemet, av det jeg kan se på reddit.

Nå krysser jeg bare fingrene for at lcd skjermen støtter gif, slik at jeg kan ha denne storsjarmøren på lcd skjermen: 

(han er i værtfall stor, og feit)

• Like 1

9 minutes ago, Saftis said:

Samme her.. fra 22 oktober til 7 november. Bestillingen på 3090 gikk fra 22 oktober til 18 oktober (i går).

3 hours ago, Skallgrimz said:

Noen nyheter ang FE kort i europa? Veldig lyst på 3070 FE

Proshop Michael skrev i dag at det er kun Tyskland, Frankrike og England som får FE i denne omgang.

Han skrev også at Asus bekrefter forsendelse opp til 3 uker før de blir mottatt av Proshop, fordi de bekreftes før de blir produsert. Det er derfor interessant at Proshop har "0" Tuf non-oc i kategorien "undervejs".

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Ser ut som det fort blir neste år. Om team Red leverer så blir det nok å prøve tidlig hos dem. Men har mine tvil på at de er on-par med nvidia. 

77C0E597-8D23-4326-ABC3-15E953D6BA05.thumb.jpeg.e399563ad7fa261cf8419a4e8dc591f6.jpeg

Jeg har sjekket hyppigere og hyppigere desto nærmere jeg har kommet denne dagen i dag. Vet jo at jeg ikke kommer til å se snurten til dette kortet før tidligst i desember, og til og med kanskje dét er noe optimistisk. Fy søren så lei jeg er av å vente. Jeg savner det normale livet mitt.

ignorer bildet under. 🙂

B5C87155-3481-4A0D-A5A7-8FBA1585B9F2.png

Edited by dnm93
Det nederste bildet skal ikke med.

5 hours ago, Spelaren said:

Sukk... 22. til 27. oktober. Og selvsagt er det ikkje den siste forsinkelsen.

Det tok noen timer, gitt. 7.november sier den nå, sikkert like i det blå som tidligere. Da var det kjekt å snappe opp en 3090 tidligere i dag. 

Synes komplett kunne gitt info om hvor i køen man står. Er ikke like utolmodig som jeg var men begynner å bli litt Half-Life3 feeling.. 

• Like 1

Har alle her flere i bestilling? Jeg la inn en bestilling til når det jeg bestilte 15:05 fikk levering 2 desember. Jeg snakket med Komplett kundeservice først og de mente det var måten å gjøre det på. Jeg har 3 bestillinger nå. Hvis alle har tilsvarende og avbestiller når første kort er underveis, så vil køen minke fort når de begynner å få opp produksjonen.