Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Garvis skrev (4 minutter siden):

Å vente er i hovedsak ikke så farlig for min del, det som gjør det vanskelig er at jeg da må betale fakturaen fra Elkjøp uten å ha fått varen først. Etter hva jeg forstår så blir man kasteball ved å kontakte kundeservice hos Elkjøp / Santander uten å få en løsning på det problemet. RIP

Du finner det ved å bruke din unike kode fra bestillingen og søke her: https://www.elkjop.no/cms/pakkesporing/spor-din-forsendelse/

TAKK! Jeg skjønner ikke hvorfor denne informasjonen ikke står på ordreinformasjonen på mine sider.

Min er forøvrig endret til 6. oktober i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

10 minutes ago, The Norwegian said:

TAKK! Jeg skjønner ikke hvorfor denne informasjonen ikke står på ordreinformasjonen på mine sider.

Min er forøvrig endret til 6. oktober i dag.

Begge mine kort ble endret til 5.Oktober.. og det er MSI og ASUS. Så lukter litt at de bare dytter det litt frem fordi de ikke aner?

Lenke til kommentar

Snakket med Komplett.
Jeg bestilte 14:55, men ble registrert 15:14.

Har dato 17.10, men Komplett sa den var usikker, med andre ord. Mitt kort kommer ikke inn på lager den 17.10.
Komplett sa også at ingen som hadde bestilt 18.09 eller senere hadde fått 3080 kort. Så angående det på reddit kan jo være litt photoshop maby.

Lenke til kommentar
Kilko1337 skrev (3 minutter siden):

Ikke 1 eneste person har fått 1 sporingsnummer fra Elkjøp. INGEN informasjon fra Elkjøp har stemt til den dag i dag, så alt ALLE har fått vite er faktisk LØGN fra Elkjøp. De svarer med ytterst optimisme for å gi deg håp (så du ikke kansellerer bestillingen).

Akkurat som jeg har mistenkt siden starten. Jeg holder meg til komplett, virker som de i det minste har LITT kontroll.

Lenke til kommentar

D

1 hour ago, Garvis said:

Å vente er i hovedsak ikke så farlig for min del, det som gjør det vanskelig er at jeg da må betale fakturaen fra Elkjøp uten å ha fått varen først. Etter hva jeg forstår så blir man kasteball ved å kontakte kundeservice hos Elkjøp / Santander uten å få en løsning på det problemet. RIP

Du finner det ved å bruke din unike kode fra bestillingen og søke her: https://www.elkjop.no/cms/pakkesporing/spor-din-forsendelse/

Du skal vel ikke betale faktura før du har fått varen.

Lenke til kommentar
War3z skrev (46 minutter siden):

Snakket med Komplett.
Jeg bestilte 14:55, men ble registrert 15:14.

Har dato 17.10, men Komplett sa den var usikker, med andre ord. Mitt kort kommer ikke inn på lager den 17.10.
Komplett sa også at ingen som hadde bestilt 18.09 eller senere hadde fått 3080 kort. Så angående det på reddit kan jo være litt photoshop maby.

 

14:55, registrert 15:14

Dette gjelder veldig mange. Jeg skulle gjerne visst hvordan komplett sin såkalte "kø" fungerer.

Ordrene blir bare flyttet og flyttet. Jeg tviler på at noen med 14:55 og 15:14 får kort i Oktober. November er mer sannsynlig

Jeg er også 14:55 og 15:14

 

Vi trenger en egen "14:55 og 15:14 Støttegruppe tråd"

 

Endret av Entity extraction
  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Entity extraction said:

 

14:55, registrert 15:14

Dette gjelder veldig mange. Jeg skulle gjerne visst hvordan komplett sin såkalte "kø" fungerer.

Ordrene blir bare flyttet og flyttet. Jeg tviler på at noen med 14:55 og 15:14 får kort i Oktober. November er mer sannsynlig

Jeg er også 14:55 og 15:14

 

Vi trenger en egen "14:55 og 15:14 Støttegruppe tråd"

 

Eller "Vi som bestilte 3080 hos Komplett før kl. 15".
 

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Kilko1337 said:

Eller, vi som refresher 24/7 om 3080-status med håp og optimisme, men blir stadig skuffet og trist og lei...

Mhm, jeg har heldigvis et "ventekort" men TUF kortet jeg bestilte kl. 14:52 er det jeg ønsker og siden det ble bestilt før Ventus (ventekortet) så var planen å returnere Ventus så fort jeg får TUF kortet, men det ser det ut som Komplett nå gjør vanskelig.
  

Just now, shauge2 said:

Komplett Mastercard, beløp reservert

Elkjøp Mastercard, beløp faktisk belastet. Jeg har avbestilt hos Elkjøp og regner med at dette blir ordnet før jeg mottar faktura fra Mastercard.

Ah, jeg brukte DNB Mastercard og regner med at det kun er reservert slik det skal være. Men når jeg snakket med kundeservice for noen dager siden om 1 av 2 ordre på Elkjøp som jeg avbestilte (ikke sendt ennå) så bekreftet de "Ordren er avbestilt og pengene refundert". Så det betyr kanskje at de trekker uansett, noe de ikke skal....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Entity extraction skrev (9 minutter siden):

 

14:55, registrert 15:14

Dette gjelder veldig mange. Jeg skulle gjerne visst hvordan komplett sin såkalte "kø" fungerer.

Ordrene blir bare flyttet og flyttet. Jeg tviler på at noen med 14:55 og 15:14 får kort i Oktober. November er mer sannsynlig

Jeg er også 14:55 og 15:14

 

Vi trenger en egen "14:55 og 15:14 Støttegruppe tråd"

 

Hvilket kort har du bestilt?

Lenke til kommentar

Sporingen hos Elkjøp fungerer forøvrig ikke når man har bestilt fra nett selv om det står at "Unik ID" skal være lik "OrdreID". Ser ut til å kun fungere når man har fått en fysisk kvittering i butikken.

add324rfd.JPG.2802bf1e7c41ea6239c95e8423fc6ac4.JPG

Quote

Har du kjøpt en vare på Elkjop.no, per telefon eller i et varehus og lurer på når den kommer? På denne siden viser vi deg hvordan du finner sporingsnummer for å finne status.

Per telefon? Ok så man skulle ringt for å bestille, ikke bestilt fra nett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...