Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheMonkey skrev (7 minutter siden):

4 gang utsatt...🙄

3080.png

Det er rett og slett helt håpløst. 

Jeg ser jo haugevis med folk poster nye builds på reddit fra Nord Amerika, både kjøpt på utgivelsesdag og etter. 
Er vi virkelig så nedprioritert i Europa at vi ikke en gang kan få spesifikk dato? 
Man skulle jo tro at de var interessert i å fullføre flere ti talls tusen bestillinger.

Lenke til kommentar
Max883 skrev (32 minutter siden):

Bestilte ASUS RTX STRIX 3080 OC fra komplett.no  kl 15.15 står det. Første mld. forventet inn  lager 17 oktobe.  Så forventet inn  lager 22 oktober. Og i dag forventet inn  lager 14.november  

Min Strix OC har ikke endret seg enda, sjekket nå kl 12. Står fortsatt 22. oktober. den var flyttet til 17 en kort stund, før den har ligget på 22 lenge nå. Jeg har bekreftet 15.33 hos meg, men bestilte 15.01.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, AndersT2 said:

Min Strix OC har ikke endret seg enda, sjekket nå kl 12. Står fortsatt 22. oktober. den var flyttet til 17 en kort stund, før den har ligget på 22 lenge nå. Jeg har bekreftet 15.33 hos meg, men bestilte 15.01.

Da får du mest sannsynlig kort en gang på nyåret.

Lenke til kommentar
28 minutes ago, AndersT2 said:

Min Strix OC har ikke endret seg enda, sjekket nå kl 12. Står fortsatt 22. oktober. den var flyttet til 17 en kort stund, før den har ligget på 22 lenge nå. Jeg har bekreftet 15.33 hos meg, men bestilte 15.01.

Komplett? Hvor ser du bekreftet klokkeslett? Ser bare bestilt klokkelsett på min ordre.

Lenke til kommentar
Squashie skrev (Akkurat nå):

Komplett? Hvor ser du bekreftet klokkeslett? Ser bare bestilt klokkelsett på min ordre.

'Bestilt' inne på dine sider er det tidspunktet Komplett har bekreftet bestillingen din. 
Jeg la inn min bestilling 14:57, men har allikevel 15:22 som 'bestilt' inne på min side. 
Dvs da jeg mottok mail fra komplett om at bestillingen var gjennomført. 

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...