Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

3 hours ago, KjellV said:

bilde.png.8cc19357efd5740009a48bba7dea75c9.png

 

Dustin har kansellert min ordre fra 07.01.21 på MSI 3080 Gaming X Trio. Noen som har fått noe lignende fra de?

Forstår at de ikke får tak i denne, så da ønsker jeg alternativt produkt. Må vel være innafor? Har jeg ikke egentlig krav på dette siden det er inngått avtale? Anyone?

 

Krev alternativt produkt. 

 

Jeg HATER Dustin, så unner de all tap de kan få 😆

Uansett pris, så handler jeg aldri fra Døstin igjen. Drittbutikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
32 minutes ago, Betroz said:

Dårlig service med returer eller?

Retur som jeg skulle få igjen penger. Ventet 3 mnd eller.no på pengene etter mye mas. Selve returen brukte de 1mnd på før det. 

+ dette som Aetius skrev

+ de har føkka opp med prisguide/prisjakt. Står at ting er på lager. Trykker på linken, så kommer man inn på døstin, så er ikkje varen på lager. -> dette har de gjort bevisst for å få klikk inn på siden deres. Ps: ikke prisjakt/prisguide sin feil.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Supervisor skrev (32 minutter siden):

Har en ordre hos Dustin på EVGA 3080 hybrid, men har ikke noe håp at det noensinne dukker opp.

Venter på samme kortet selv. Men når man har ventet siden januar, så kan man vel vente litt til? :(

Har ikke fått noe info fra dem, og de har heller ikke mast om de andre "på lager" produktene hos dem jeg har på samme ordren.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Supervisor said:

Har en ordre hos Dustin på EVGA 3080 hybrid, men har ikke noe håp at det noensinne dukker opp.

Jeg bestilite 3080 ti ftw Hybrid bundle fra Elkjøp i slutten av Juli og fikk den 14. August. Så kan bekrefte at de får kort. 

Men hvis det er en Evga 3080 Hybrid før LTR kom så må man nok vente lenge tror jeg. Virker som alle kort som kommer nå har det.

De som fikk 3080 Gigabyte, står det når de ble laget? 

Lenke til kommentar
Tutt skrev (11 timer siden):

Jeg bestilite 3080 ti ftw Hybrid bundle fra Elkjøp i slutten av Juli og fikk den 14. August. Så kan bekrefte at de får kort. 

Men hvis det er en Evga 3080 Hybrid før LTR kom så må man nok vente lenge tror jeg. Virker som alle kort som kommer nå har det.

De som fikk 3080 Gigabyte, står det når de ble laget? 

Gigabyte er ganske straight forward. Er det REV 2.0, så er det som regel LHR (et av unntakene er Aorus Master, hvor REV 3.0 er LHR).

Lenke til kommentar

Etter en del mas fra meg har endelig Multicom foreslått substitutt for RTX 3090 Xtreme som de ikke klarer å levere:

Gigabyte RTX 3090 Gaming OC

De tilbyr meg 1000 kr i rabatt fra den prisen jeg skulle betale for Xtreme (20 380,-), men jeg takker tvert nei da jeg ikke synes dette er et fullgodt erstatningsprodukt, eller bra nok prisavslag. Et ev dekningskjøp ville kostet dem nesten 6000 kroner og en masse mas.

Må si jeg er skuffet, men kanskje ikke så veldig overrasket.

Lenke til kommentar
Aetius skrev (21 minutter siden):

Etter en del mas fra meg har endelig Multicom foreslått substitutt for RTX 3090 Xtreme som de ikke klarer å levere:

Gigabyte RTX 3090 Gaming OC

De tilbyr meg 1000 kr i rabatt fra den prisen jeg skulle betale for Xtreme (20 380,-), men jeg takker tvert nei da jeg ikke synes dette er et fullgodt erstatningsprodukt, eller bra nok prisavslag. Et ev dekningskjøp ville kostet dem nesten 6000 kroner og en masse mas.

Må si jeg er skuffet, men kanskje ikke så veldig overrasket.

Er bra pris på 3090 da. GamingOC har visstnok bedre kjøling enn AX også. Dvs. viftene kjører på lavere RPM for å ha lik temp. Skal man ikke styre med overklokking, så er det et veldig kurrant kjøp. Man får spørre seg om det er verdt å gidde å styre med eller ikke. Du kommer nok fram med kravet ditt hos Forbrukertilsynet, men hvor lang tid tar det? Har du råd til å legge imellom de 6000 nå? Spørsmål bare du kan svare på :)

Edit: Du får altså 3090 til 3080Ti-pris. Ikke ille.

Endret av MrMarbles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...