Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (6 minutter siden):

78 dager kan du bare glemme. Det er over 105 dager her i Norge og det er hvis du har fått kort for en god pris.

Sant, men han kjøper ikke i idagens pris, han kjøpte den i billig tiden og prøver å selge nå.

Helt sikkert miner virker 24t/d intill blir solgt

Og en ting til. Det er 2021 fabruar. Han må betale skatt for dette i 2022. Så kan vise bilder uten problemer.

Dere vet ikke at han betaler eller ikke skatten. Kanskje han jobber i skattetaten :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
aBaDmAn91 skrev (1 minutt siden):

Hele denne situasjonen med disse kortene har blitt håndtert så dårlig av Nvidia at det er flaut, skulle tro de var et nyoppstartet selskap som ikke har noe erfaring.

De kunne ikke håndtert det på noen annen måte. De kunne ha satt prisen til 12000kr for en 3080 fra start men da ville vel bare prisen vært 20 000kr nå.

Lenke til kommentar
Sitat

Hei,

Du er en av mange kunder som venter tålmodig på skjermkortet ditt, og vi vil gjerne gi deg en oppdatering på situasjonen.

Etter lanseringen av RTX 3080 i september 2020 har det vist seg at den globale tilgangen på grafikkort har vært mye lavere enn det noen kunne forutse. Dette rammer alle forhandlere over hele verden, inkludert Komplett.

Denne mangelen på skjermkort fører til at produsentene ikke kan gi håndfast informasjon om levering før et par uker i forveien. Vi har full forståelse for at det er frustrerende for deg, som venter på et kort. Vi leverer alle bestillinger i tur og orden og vi gjør vårt ytterste for at du skal få et skjermkort så snart som mulig. Mens du venter holder vi deg oppdatert på «Min side» med den siste leveringsinformasjonen vi har tilgang på.

Vi har et godt forhold til produsentene og mottar derfor, relativt sett, mange kort, men fortsatt ikke mange nok til å møte etterspørselen. Den gode nyheten er at vi løpende får små leveranser av skjermkort - i noen tilfeller så ofte som hver uke.
Så snart vi har ny informasjon sørger vi for å oppdatere «Min side»med siste info om forventet leveringsdato.

Denne er kun en foreløpig dato og kan flyttes både frem og tilbake. Slik situasjonen er akkurat i dag ser det ut til at noen må vente så lenge som til sommeren.  Vi gjør det vi kan for at du har den siste og mest mulig riktige informasjonen vi kan gi. Det du ser på «Min side» er derfor nøyaktig de samme opplysningene som kundesenteret har tilgang til.  

Vi har samlet en FAQ der du finner svar på de vanligste spørsmålene. Finner du ikke svar på det du lurer på her står kundeservice klare til å hjelpe deg.

Med vennlig hilsen

//Oss i Komplett.no

 

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...