Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (33 minutter siden):

Weird.

Jeg bestilte kl. 10 den 23. desember. Måtte gjøre bestillingen på nytt for å få med rabattkupongen. Men mitt står fortsatt ikke som sendt. Ikke som behandlet en gang, kun som mottatt.

Når bestilte du den 23? Spekulerer de i å forsinke de med rabatter?

Ikkenoe stress for meg men jeg bestilte sammen med andre varer jeg gjerne skulle hatt og alt var på lager og er på lager.

Åja. Nei bestilte før. Men hadde i status at det var «xx» antall på lager 23.desmber i infoen min ganske lenge. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Chenix said:

Åja. Nei bestilte før. Men hadde i status at det var «xx» antall på lager 23.desmber i infoen min ganske lenge. 

Jepp og jeg så lagerstatus som sagt gå både opp og ned flere ganger etter min bestilling. Fulgte også med hver gang den ticket nedover helt til siste kort som var et xx antall timer etter min bestilling. Så det er litt fishy.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
shauge2 skrev (4 minutter siden):

Tror heller det er snakk om GPU chipper, ja

Edit: Bør gi merkbar økning i kort, selv om de fordeles over hele verden

Ja det gir mer mening. Men chipene vil være så verdifulle spesielt 0.5 mill av de at det aldri ville vært sendt med container på båt, heller fly. 

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 time siden):

Ok komplett driver med noe merkverdig her nå.... dette henger ikke på greip.

- Jeg bestilte 3090 Rog Strix når de stod med 21 på lager morgenen den 23. desember (sammen med noen andre varer.)

- Snakket med kundeservice fordi jeg glemte å ta med rabattkuppongen. Men de sa jeg måtte avbestille og bestille på nytt noe jeg gjorde. Varbeholdningen gikk ned til 20 når jeg bestilte og opp til 21 igjen når jeg avbestilte (noen minutter senere).

- De hadde også problemer med klubbrabatter den dagen, på de andre varene jeg bestilte og jeg måtte avbestille ennå en gang og logge inn via en annen nettleser. Snakket med kundeservice om det og de sa jeg måtte logge inn på nytt og bestille på nytt.

Kortet hadde da lagerbeholdning 19 som gikk opp til 20 når jeg avbestilte.

- På tredje gang kl. 10:30 23. desember gikk alt greit. Kortet gikk ned til varebeholdning 19 når jeg bestilte med henting på pickupoint.

- Jeg hørte med kundeservice i etterkant (husker ikke nøyaktig når, første dag de åpnet)  for å forsikre meg om at klubbrabatter og alt var i orden. Da var alt i orden. Dette var første dagen de hadde åpent på kundeservice igjen eller senere samme dag.

- Jeg fulgte med på varebeholdningen mens den ticket nedover og den stod på 15 stk flere titalls timer etter min bestilling.

- jeg har også logget når det siste kortet gikk ut av lagerbeholdningen som var lenge etter min bestilling.


Deres svar i dag

De hadde ikke noe svar på hvorfor kortene stod tilgjengelig i mange timer etter min bestilling og at jeg så den ticke sakte nedover utover dagen. Eneste svaret jeg fikk var.


Jeg hadde bestilt varer for 30.000,- med en samlet rabatt på 5.000,-  inkl. klubbrabatter. Jeg kansellerte nå hele ordren.

Ingen krise for meg, da jeg ikke hadde hastende behov for noen ting med unntak av en dings til treningen jeg driver med. Men den kjøper jeg et annet sted. Heldigvis bestilte jeg også en annen dings fra Amazon som kom på døren dagen etter, som jeg også trengte.

Jeg hadde bestilling på strix 3090 oc som har ligget siden november. De la ut kortet med bekreftet på lager, uten at jeg ha fått noen oppdatering om at det blir sendt eller ikke.

Så de gjorde rett og slett en feil ved å legge ut kortet for salg uten å faktisk sende til de som har bestilt for lenge siden.

Lenke til kommentar

D

Okdokk skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde bestilling på strix 3090 oc som har ligget siden november. De la ut kortet med bekreftet på lager, uten at jeg ha fått noen oppdatering om at det blir sendt eller ikke.

Så de gjorde rett og slett en feil ved å legge ut kortet for salg uten å faktisk sende til de som har bestilt for lenge siden.

Det stemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Okdokk skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde bestilling på strix 3090 oc som har ligget siden november. De la ut kortet med bekreftet på lager, uten at jeg ha fått noen oppdatering om at det blir sendt eller ikke.

Så de gjorde rett og slett en feil ved å legge ut kortet for salg uten å faktisk sende til de som har bestilt for lenge siden.

Ja tror Komplett har mye rot i ordresystemet. De oppdaterte autostore robotene til å plukke mer effektivt. Slik at ordre ikke lenger blir pakket i den rekkefølgen de ble bestilt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
32 minutes ago, goofer said:

Det er ikke riktig. Jeg bestilte et MSI Suprim X 23. des. Pakket og sendt samme dag og hentet det på posten i går.

Det var MSI Gaming X Trio som var på lager, Suprim så jeg ble solgt men var selv borte fra pcen i det øyeblikket de ble lagt ut.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...