Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Emile the rat said:

Kranglet med Komplett så mange ganger tidligere, så dropper heller å handle på komplett igjen :) 

Det lønner seg definitivt å benytte seg av klagemulighetene sine, og ta saken til forbrukerrådet/forbrukerklageutvalget.

Jeg kjøpte en 3950x hos Komplett, og valgte å handle en del julegaver der rett i forkant for å utløse den 10% rabattkupongen du får i Komplett Club ved 6000 poeng. Så også at Komplett var noe dyrere enn en konkurrent, og ba om prismatch i tillegg. Komplett nektet, og sa at det var min rabatterte pris som skulle legges til grunn for prissammenligningen. Diskuterte litt med de, og oversendte saken til forbrukerrådet.

Etter et par måneder i forbrukerrådet ble saken oversendt forbrukerklageutvalget(sak 20/551, oversendt 25/5-20). Knappe 3 uker senere, 16/6-20 valgte Komplett å endre sin prismatch(ref https://www.komplett.no/kundeservice/prismatch/) og du må nå kontakte kundeservice ved kjøpstidspunktet for å få justert prisen på varen direkte i handlekurven. Dette lar deg nå kombinere en 10% rabattkupong med prismatch, akkurat som jeg ønsket. 

Saken min avventer fortsatt behandling i forbrukerklageutvalget, men det lønner seg definitivt å klage. Ting endrer seg aldri om du ikke gjør noe ;)

Endret av Biggdogg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, så det var DU som ødela den der!

Det funket nemlig utmerket for meg i fjor, og jeg fikk både prismatch-gavekort og 10%-rabatt i huet og rævva, og sparte masse penger. Og så endret de prismatch-løsningen til slik den er nå, og den er no' dritt.

Du var for øvrig heldig som fikk en avgjørelse så raskt. Jeg har holdt på i et drøyt år nå, i en sak mot CDON, og jeg vil tro det er minst et halvt år igjen før FTU konkluderer i saken.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Biggdogg skrev (3 minutter siden):

Det lønner seg definitivt å benytte seg av klagemulighetene sine, og ta saken til forbrukerrådet/forbrukerklageutvalget.

Jeg kjøpte en 3950x hos Komplett, og valgte å handle en del julegaver der for å utløse den 10% rabattkupongen du får i Komplett Club ved 6000 poeng. Så også at Komplett var noe dyrere enn en konkurrent, og ba om prismatch i tillegg. Komplett nektet, og sa at det var min rabatterte pris som skulle legges til grunn for prissammenligningen. Diskuterte litt med de, og oversendte saken til forbrukerrådet.

Etter et par måneder i forbrukerrådet ble saken oversendt forbrukerklageutvalget(sak 20/551, oversendt 25/5-20). Knappe 3 uker senere, 16/6-20 valgte Komplett å endre sin prismatch(ref https://www.komplett.no/kundeservice/prismatch/) og du må nå kontakte kundeservice ved kjøpstidspunktet for å få justert prisen på varen direkte i handlekurven. Dette lar deg nå kombinere en 10% rabattkupong med prismatch, akkurat som jeg ønsket. 

Saken min avventer fortsatt behandling i forbrukerklageutvalget, men det lønner seg definitivt å klage. Ting endrer seg aldri om du ikke gjør noe ;)

Så brukervennlig at man må sitte i kø lenge før man kan fullføre kjøpet 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...