Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jon-t skrev (20 minutter siden):

Samme som meg det. Hadde helt gitt opp håpet dersom det viser seg at ditt faktisk er på vei, så er jeg kanskje bare ca 20 - 30 kort unna gitt at ordrenummeret mitt er under 50 unna.

Når bestilte du ? Tror ikke jeg fikk ordren inn før på kvelden...

Fikk ordrebekreftelsen 21.58. Gått fra 24.09, 30.09 og nå står den på 5.10. Kryss fingrene ja for at vi får noen gode nyheter på mandagen. 

Lenke til kommentar
Kilko1337 skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på om komplett prioriterer robot-effektiviteten på lageret framfor bestillingsnummer mht. behandling av ordre.

Det kan også være at de pakker de ordrene som skal gå først med posten/postnord først. Tipper dere får deres pakket og sendt i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Morro at du må inn på en dansk side for å få svar, mens KS til Proshop sier:

"Vi har dessverre ikke noen ny informasjon, alle RTX 3080-kort har for ukjent leveringstid.

Jeg kan dessverre ikke se hvilken plass du har i køen."

 

Så vet de ikke hvilken plass man har i køen heller. Trekker de bare noen heldige vinnere  fra lanseringsdagen eller går de etter ordrenummer? Sender de til de som er først i køen fra de forskjellige landene eller er det kun de kortene som kommer til Norge som blir sendt til nordmenn?

 

image.png.47e47ebfe8bfbb3ad9e0aaacd134d687.png

Lenke til kommentar
Ullsokken skrev (1 minutt siden):

Morro at du må inn på en dansk side for å få svar, mens KS til Proshop sier:

"Vi har dessverre ikke noen ny informasjon, alle RTX 3080-kort har for ukjent leveringstid.

Jeg kan dessverre ikke se hvilken plass du har i køen."

 

Så vet de ikke hvilken plass man har i køen heller. Trekker de bare noen heldige vinnere  fra lanseringsdagen eller går de etter ordrenummer? Sender de til de som er først i køen fra de forskjellige landene eller er det kun de kortene som kommer til Norge som blir sendt til nordmenn?

 

image.png.47e47ebfe8bfbb3ad9e0aaacd134d687.png

Sist gang jeg ringte til proshop så klarte hu jeg snakke med å låse seg ute av systemet siden hun hadde glemt passordet sitt. Tror kompetansen der ligger i kjelleren.

Endret av The Norwegian
  • Liker 3
Lenke til kommentar
11 hours ago, OlaHaldor said:

Må bli noe ufattelig hodebry om de som peiler seg inn på disse kortene som i tillegg kan vise seg å måtte tilbakekalles/returneres på garanti må forholde seg til en som prøver å tjene på en ekstrem situasjon. 

Jepp men greia der er enkel. Eks. Proshop sier at alle garantisaker skal tas via opprinnelig kjøper så det betyr at den som solgte kortet må ha korrespondansen. 

Om komplett er mer fleksible der og det holder med en orginal kvittering vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...