Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
48 minutes ago, Dragonlove said:

Vanskelig å omvende Asus mafiaen, de har jo blitt matet inn i huet med morsmelk at Asus er kulest, størst og best.

MSI og ASUS er et nødvendig onde. Alle merkene jeg foretrakk finnes ikke mer. Diamond Multimedia, Hercules, Orchid, abit, XFX (finnes men fikk ikke produsere flere NVDIA-kort). Etter XFX falt bort har jeg Gainward, EVGA og Zotac (2006-2018). Frem til halvveis inn i 2018 har jeg ikke hatt skjermkort fra ASUS. Det kortet jeg ønsker nå er EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA HYBRID GAMING. Frem til jeg får det (begynenr å tvile på levering) bruker jeg 3070 og 3080 Strix OC som et nødvendig onde.

Spoiler

2020-08-01-image-4.jpg

 

Endret av BadCat
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (Akkurat nå):

MSI og ASUS er et nødvendig onde. Alle merkene jeg foretrakk finnes ikke mer. Diamond Multimedia, Hercules, Orchid, abit, XFX (finnes men fikk ikke produsere flere NVDIA-kort).

  Skjul innhold

2020-08-01-image-4.jpg

 

Ja er egentlig fan av Msi jeg altså, har ingenting imot Asus, har hatt flere Asus Hovedkort tidliger å vært fornøyd, men som regel så skal de som er størst ha mest penger også, det liker jeg ikke så veldig godt, mange eksempler, Telenor, Samsung, Apple osv... Derfor liker jeg mindre aktører, som regel har de bedre kundeservice også, for de er jo avhengig av alle kundene de kan få, det er som regel ikke de store selskapene.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (30 minutter siden):

MSI og ASUS er et nødvendig onde. Alle merkene jeg foretrakk finnes ikke mer. Diamond Multimedia, Hercules, Orchid, abit, XFX (finnes men fikk ikke produsere flere NVDIA-kort). Etter XFX falt bort har jeg Gainward, EVGA og Zotac (2006-2018). Frem til halvveis inn i 2018 har jeg ikke hatt skjermkort fra ASUS. Det kortet jeg ønsker nå er EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA HYBRID GAMING. Frem til jeg får det (begynenr å tvile på levering) bruker jeg 3070 og 3080 Strix OC som et nødvendig onde.

  Skjul innhold

2020-08-01-image-4.jpg

 

Husker jeg brukte stipendet mitt for mai 1997 til å sponse delvis Diamond Monster 3D (1'ern altså, Voodoo Graphics). Måtte kanskje slenge i en 500-lapp for å få det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (1 time siden):

Fuck, siste beskjed jeg fikk var vel at det skulle bli sendt 12 mai, har samme ordredato som deg og kortet sto også lagerført

 

 

rfm skrev (1 time siden):

Du og jeg fikk den korte pinnen 😢


Melder meg på her jeg også!
Vi må sikkert vente 2-3 mnd til xD

Lenke til kommentar
Jdyver skrev (1 minutt siden):

Var en del priser som endret seg i går også, men kom ikke noe, idag har vel vært Amd dag hos Komplett, virker som om de slipper etter type, 3060 en dag, 3070 en annen dag osv....

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

He he, ja, det skal ikkje vere enkelt. Eg kom ikkje lenger enn til å trykkje på "kjøp"-knappen eg heller for alt stoppa opp, og vipps så var det tomt for alt. Det tok ikkje mange sekunda... 😂

Synd at dei ikkje kan blokkere for desse skripta som bestiller automatisk, ikkje godt for eit menneske å konkurrere mot ei maskin i å vere kjappast.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...