Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

10 minutes ago, Dragonlove said:

Dustebutikk?

Ikke bare. De har svært konkurransedyktig pris på enkelte varer de kan levere og varene er ferdig pakket under 45 minutter fra bestilling.

https://www.dustinhome.no/product/5011121081/sm7b

https://www.komplett.no/product/1016680/datautstyr/pc-tilbehoer/streaming/mikrofon/shure-sm7b-mikrofon

De har også blant de beste priser for 5800X og 10900K, samt mye annet.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke fullt så bra.

Quote

Per dags dato så har vi ingen estimert/bekreftet dato for når grafikkort kommer inn til vårt lager. Det er produksjonsproblemer hos produsentene som fører til at vi ikke per nå vet når kortene kommer inn. Vi oppdaterer deg over e-post så fort det foreligger en ny oppdatering.

Ønsker deg en fin dag videre!

Det er ikke produksonsproblemer som er årsaken. Det er at Dustin Home har tatt imot bestillinger i ukevis uten å tenke på om det er mulig å levere så mange. Det blir som at fyren bak et pyramidespill skylder på at menneskelig reproduksjon ikke er god nok som årsak til at det ikke finnes nok mennesker på jorden til å verve inn for å gjøre pyramiden lønnsom for alle.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Skallgrimz said:

Hvorfor skulle de ikke få white inn igjen?

Innen rimelig tid mener jeg. Men jeg anser det som aldri. Og siden jeg er tidlig/først i køen (dvs sist pga NoN "bug") så regner jeg med at det tar flere mnd til.

Det og vanlig strix er selfølgelig mindre sjelden enn hvit

Endret av shinsengumi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...