Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nizzen skrev (Akkurat nå):

LOL Akkurat de samme gpuene som jeg har fått :p Du mangler bare 3090 strix oc white :D

Jeg gjorde mitt beste, men man kan ikke få alt her i verden. HOF er som du sier endgame, så jeg lar det være med jakten på Strix OC White.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper dere fortsatt overprisa skjermkort? Mining er ikke like lønnsomt som før, 1559 er rett rundt hjørnet, kort som ligger ute på finn.no blir ikke solgt som før, så scalper businessen er ikke akkurat til å skryte av. Bare lurer

Lenke til kommentar

Kingpin er min endgame GPU, men jeg har ikke store forventninger til at jeg faktisk får tak i en. Har stått på venteliste siden i fjor. Får jeg varselet så kjøper jeg. Prisen er veldig overkommelig, under 22k inkl. MVA eks. frakt. Dessverre dyttes det kun ut et par kort i måneden - bokstavelig talt, så jeg har egentlig slått meg til ro med at HOF blir permanent inventar.

Nytt Kingpin-drop neste uke, så får vi se hvor mange i køen som får.

 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, bmwm said:

Hvorfor kjøper dere fortsatt overprisa skjermkort? Mining er ikke like lønnsomt som før, 1559 er rett rundt hjørnet, kort som ligger ute på finn.no blir ikke solgt som før, så scalper businessen er ikke akkurat til å skryte av. Bare lurer

hva er 1559? noe crypto vas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...