Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Det baller fort på seg og det begynner å bli ganske uoversiktlig når man passerer 20 kort. For få aktører som tilbyr 500k eller mer i Norge. Mest 100-150k.

Prøv å kjøpe HI-Fi-utstyr med kort. Det går ikke. Det eneste som går er faktura som betales før forsendelse.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (22 minutter siden):

Det baller fort på seg og det begynner å bli ganske uoversiktlig når man passerer 20 kort. For få aktører som tilbyr 500k eller mer i Norge. Mest 100-150k.

Prøv å kjøpe HI-Fi-utstyr med kort. Det går ikke. Det eneste som går er faktura som betales før forsendelse.

Gikk helt fint å kjøpe mine Klipsch Rp280F med kort.

Lenke til kommentar
HardrollsGaming skrev (39 minutter siden):

Du var ikke hjelpsom. Jeg tror ikke det er så vanskelig som du sier for mange gjør det. Jeg skal prøve om jeg finner forklaring på youtube. Jeg tror du vet hvordan men vil ha mer digital mynt selv og ikke vil dele Jeg skal ikke ha så mye digital mynt for jeg har kun 1 kort. Jeg vil ha litt bare.

Det virker ikke som du har gjort noe forsøk på å finne ut av ting selv. Et enkelt googlesøk vil gi deg mye god info og det fins masse gode videoer på youtube. Gjør en liten innsats først selv, og spør heller hvis det er noe spesifikt du lurer på. Tviler på at noen gidder å forklare hvordan mining fungerer fra scratch. 

Lenke til kommentar

Fekk mail kl 2030 i dag frå elkjøp om at bestillinga mi blir sendt frå lager i dag?? Kva i alle dagar sender dei ut på ein søndag, om det ikkje er 3080 som var ein teknisk feil... har forøvrig 3070 strix og suprim i bestilling også. Men trudde ikkje dei kom so tidleg. Andre som har fått beskjed? 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, smthellan said:

Fekk mail kl 2030 i dag frå elkjøp om at bestillinga mi blir sendt frå lager i dag?? Kva i alle dagar sender dei ut på ein søndag, om det ikkje er 3080 som var ein teknisk feil... har forøvrig 3070 strix og suprim i bestilling også. Men trudde ikkje dei kom so tidleg. Andre som har fått beskjed? 

Fikk du sms da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...