Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Rulleronny skrev (Akkurat nå):

Fikk bestilt et 3070 kort på Elkjøp på mandag, men det står fortsatt "ubekreftet" på mine sider. er det normalt etter to dager hos elkjøp?

Da bestilte du nok for sent og vil få vare neste gang de får inn på lager om jeg har forstått rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RTXpensive skrev (1 minutt siden):

Har 1 ordre med "Reservert" hvor det er bekreftet dato i mail, men den andre ordren er "ubekreftet" og er ikke tilgjengelig på lager per mail.

Hos meg står det ubekreftet på mine sider, men fikk bekreftet lagerdato 29.03 på mail 🤷‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Pc Lynet said:

Du chatter med en lavt betalt person som ikke får andre beskjeder enn vi kan lese oss til selv. Gang på gang er det bevist at kundeservice hos Komplett, Elkjøp og Netonnet ikke har noe snøring om noen leveranser.

Det er synd for enkelte tror at de prater med et menneske som kan noe.

Komplett burde bytte ut sin chat med automatisk svar. "Vi vet/kan ikke."

Det hele ligner litt på den gamle unnskyldningen fra 70-80-tallet om at hunden spiste opp leksene eller mor som var litt for ivrig med støvsugeren.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (16 minutter siden):

Det er synd for enkelte tror at de prater med et menneske som kan noe.

Komplett burde bytte ut sin chat med automatisk svar. "Vi vet/kan ikke."

Det hele ligner litt på den gamle unnskyldningen fra 70-80-tallet om at hunden spiste opp leksene eller mor som var litt for ivrig med støvsugeren.

På 70-80 tallet kunne folk ting, det var før alt ble overtatt av store kjeder osv... Med hurtig utskifting av arbeidskraft.

Lenke til kommentar
kremt skrev (Akkurat nå):

Hva er frakt tiden fra komplott, får man en vare i løpet av mandag ved bestilling i dag?

Kommer jo helt an på hvilken frakt du valgte, og om de orker å sende den. Bestilte en søndag morgen og fikk levert med porterbuddy på ettermiddagen en gang. Har også bestilt noe smått som ble registrert sendt samme dag, men brukte ei uke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...