Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cardinal skrev (1 minutt siden):

Alle? da burde du holdt kjeft og ikke sagt noe her inne så kunne du fått enda flere! 😁

Men takk for at du lot oss andre også få sjansen til å kjøpe ett.

bare hyggelig.

bmwm skrev (Akkurat nå):

Netonnet selger max 1 pr kunde. Fanger de ikke opp når man bestiller samme kort på flere ordre?

Stemmer bestilte bare en selv. Bestiller du mange vil jeg tro de blir kansellert slik som hos Komplett.

Lenke til kommentar
39 minutes ago, ilalo said:

Ah ok, jeg vet om noen som har fått Non OC 3080 strix for flere mnd siden, de bestilte samme dag som meg, etter meg faktisk 
jeg venter enda 
det var en kar inne på komplett sin instagram side som skrev til meg om at han hadde fått sin, ønsket meg masse lykke til med min og håpte på at jeg ikke måtte vente lenge 
venter enda... bestilte 17/09/2020 15:18

Du er antakelig langt bak i køen. De som bestilte et par minutter over har så vidt fått kort. Det er lett å tro at en selv er lenger frem i køen enn man egentlig er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, BadCat said:

Du er antakelig langt bak i køen. De som bestilte et par minutter over har så vidt fått kort. Det er lett å tro at en selv er lenger frem i køen enn man egentlig er. 

Vi får se nå 3. Mars. Jeg har samme ubekreftet dato og min ordre gikk ikke gjennom før så seint som 30-40min etter jeg bestilte. Har fått inn et par batches ser det ut som. Sist i februar? Virker og som folk flest bestilte OC versjonen.

Lenke til kommentar
Regx skrev (5 minutter siden):

Vi får se nå 3. Mars. Jeg har samme ubekreftet dato og min ordre gikk ikke gjennom før så seint som 30-40min etter jeg bestilte. Har fått inn et par batches ser det ut som. Sist i februar? Virker og som folk flest bestilte OC versjonen.

Igjen så selger de billigste kortene best derfor lengre kø på TUF og Strix uten OC.

idleman_2 skrev (3 minutter siden):

Hva er egentlig status på MSI NVIDIA GeForce RTX 3080 10GB VENTUS 3X OC  ?

Ser ut som nettbutikkene 'aldri' får inn dette kortet ?

Samme som over.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Pc Lynet said:

Igjen så selger de billigste kortene best derfor lengre kø på TUF og Strix uten OC.

Samme som over.

Listene til proshop viser vertfall mye høyere antall bestillinger på 3080 strix OC en strix non oc. Så vet ikke jeg. TUF tror jeg det er laaang ventetid på pga. Det er et billigere kort, mer populært.

Lenke til kommentar

Det eneste HDMI duger til er hvis man skal bruke capture-kort på maskin nr 2, men nå bruker de fleste capture over nettverket, så det er bortimot helt ubrukelig. Det holder med DP. Det blir som i gamle dager. "La oss putte på en VGA-port, bare i tilfelle." Når det er sagt så er VGA mer nyttig enn HDMI. Det verste med HDMI er at i de tilfelle produsenter har modifisert gammelt utstyr ved å putte på HDMI så får man feil frametime da slikt aldri kjørte 60 Hz, men 60,1.

Et typisk eksempel er slike bokser som Nintendo Classic Mini SNES. "La oss bruke HDMI slik at spillene ikke kjører slik de skal."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
1 minute ago, BadCat said:

Det eneste HDMI duger til er hvis man skal bruke capture-kort på maskin nr 2, men nå bruker de fleste capture over nettverket, så det er bortimot helt ubrukelig. Det holder med DP. Det blir som i gamle dager. "La oss putte på en VGA-port, bare i tilfelle." Når det er sagt så er VGA mer nyttig enn HDMI. Det verste med HDMI er at i de tilfelle produsenter har modifisert gammelt utstyr ved å putte på HDMI så får man feil frametime da slikt aldri kjørte 60 Hz, men 60,1.

Eller koble på en gammel TV for å se film

  • Liker 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (Akkurat nå):

Det eneste HDMI duger til er hvis man skal bruke capture-kort på maskin nr 2, men nå bruker de fleste capture over nettverket, så det er bortimot helt ubrukelig. Det holder med DP. Det blir som i gamle dager. "La oss putte på en VGA-port, bare i tilfelle." Når det er sagt så er VGA mer nyttig enn HDMI. Det verste med HDMI er at i de tilfelle produsenter har modifisert gammelt utstyr ved å putte på HDMI så får man feil frametime da slikt aldri kjørte 60 Hz, men 60,1.

greit for å koble til tv, færreste tver som har DP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...