Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kryptodebunker skrev (4 timer siden):

Samme som Multicom da hehe Har tilsynelatende ting på lager men i virkeligheten ikke. 

Multicom har 3 lager i sitt system. Lokalt lager for det det går mest av. Fjern lager som nok er ett felles lager i Sverige med andre butikker og Leverandør lager. Sistnevnte har de veldig lite kontroll over, og blir som Komplett sin Bestilles ved bestillings varer.

Multicom sin løsning gjør at de kan ha mye sære ting i portiføljen sin som Komplett hopper langt over. 

Bruker Multicom av og til, men vet at det tar noen dager ekstra. Aldri hatt problemer med de, ei heller den ene gangen jeg returnerte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 hours ago, aldom said:

Er det stor forskjell på rtx 3060 Ti, og rtx 3060 Ti oc?

Mitt 3060 Ti TUF Gaming kjører like bra eller bedre enn mitt 3060 Ti TUF Gaming OC.

image.png.ac942c48b4d6fcb79962f994291de317.png

TUF Gaming miner som en Gud, jeg greide bare 505 effektivitet på TUF OC da jeg kjørte det solo. Det kan være at jeg får akkurat like bra ytelse hvis jeg bytter plass på kortene. Jeg greide kun 58.X med samme innstillinger på TUF OC, men kortet stod tre plasser forskjellig i kabinettet så det kan gi høyere temperatur og lavere effektivitet. Legg merke til at det kortet som kjører nærmest CPU går en smule varmt, Det er fordi det ikke er åpning over viftene. Hvis jeg får byttet kabinett så jeg kan bruke det nederste PCI-E-.sporet i stedet for det midterste sporet så skal temperaturene bli bedre. Legg merke til at jeg har reverse kabinett, det vil si at det CPU er nederst og det nederste PCI-E-sporet er øverst.

Jeg greier 63.4 M rate, men da må jeg opp på 129W og mindre effektivt, Vet ikke hvor komfortabel  jeg er med å kjøre minnet på +2800  24/7. Trenger kun +1900 for å greie 59.X

 

 

DSC_1049.JPG

Bedre kjøling er på gang.

Kabinettet er ment til et annet bygg, men komponentene er det lenge å vente på. Deriblant 3080 Strix OC og 59500X. Miningen er noe jeg gjør for gøy under lockdown/restriksjoner Det kommer aldri til å lønne seg så dyre komponenter som jeg bruker. De som miner for profitt snekrer sammen ei ramme av 2"x4" og stripser fast kortene.

image.png.b71e74d08b7b92c947636eefd8bbc455.pngKommer det kort i morgen eller kommer det ikke kort i morgen?

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (På 12.1.2021 den 15.12):

Jeg bestilte to av denne. Var i kontakt med kundeservice i ettermiddag om status og da fikk jeg beskjed om at det skal sendes 1. februar. Har fått epost i kveld om at pakken er klar til sending. Gledelig overraskelse! Nå mangler bare alt annet av komponenter.. Kanskje jeg skal finne frem en gammel PC fra 2012 og bruke som midlertidig mining rig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...