Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenke å være så heldig å fått det ene 3080 Tuf kortet som har vært for salg i natt 😛

 

Virker forøvrig som at det er flere produkter som ikke leveres i tide. Bestilte meg ny datamus for 2-3 uker side. Logitech G Pro X Superlight. Ved bestilling fikk jeg oppgitt 17. desember. Så ble den endret til 28. des. Senere 29. des. I dag fikk jeg ny dato, 19. januar
Dette fra Elkjøp

Endret av JFM
Lenke til kommentar
JFM skrev (37 minutter siden):

Tenke å være så heldig å fått det ene 3080 Tuf kortet som har vært for salg i natt 😛

 

Virker forøvrig som at det er flere produkter som ikke leveres i tide. Bestilte meg ny datamus for 2-3 uker side. Logitech G Pro X Superlight. Ved bestilling fikk jeg oppgitt 17. desember. Så ble den endret til 28. des. Senere 29. des. I dag fikk jeg ny dato, 19. januar
Dette fra Elkjøp

Opplevde det slik selv også, sist med ny skjerm som lenge stod skulle sendes i går. Da jeg sjekket i går hadde dato flyttet seg til årsskifte. Imidlertid gladmelding på Mail i dag tidlig om at skjermen nå var sendt. Men skal jobbe med å bevare en god skepsis til forventede leveringstider😉

Lenke til kommentar
On 12/9/2020 at 12:16 AM, JFM said:

Så egentlig foreslår du å prøve å selge 1080TI høyest mulig nå. Så satse på å kanskje tjene noen 100-lapper på 3070 (eventuelt 60 dagers åpent kjøp) når 3080 dukker opp i postkassa?

Snakker du om 1080TI?

Korrekt. Det var ingen problem å få den summen for bare 1 uke siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Erik09 skrev (1 minutt siden):

Fremdeles samme status som i går (forventet inn i går). Noen som tror det er noe håp?
image.png.ec0b66598f6794365687b8c8022a1617.png

Jeg snakket med support, og min ble omgjort til "Forventet 2. Januar", var da jeg kansellerte. Fikk bestilt en 3060ti nå da, men usikker på om den vil holde like lenge som jeg planla å ha 3080en. Den er halv pris i forhold da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Halvor_ said:

Jeg snakket med support, og min ble omgjort til "Forventet 2. Januar", var da jeg kansellerte. Fikk bestilt en 3060ti nå da, men usikker på om den vil holde like lenge som jeg planla å ha 3080en. Den er halv pris i forhold da. 

Jeg også, men de anbefalte å vente 1-2 dager og la systemet fikse det. Redd denne blir satt til 2. Januar hos meg og...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...