Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

9 minutes ago, TommyM said:

Faen, jeg gikk glipp av Phantom-kortet fordi jeg sløste tid på å bekrefte med chat at jeg fikk tilbake 10% og -200kr rabattene mine hvis jeg kansellerte en annen bestilling, gikk fra 24 til 17 til 0 på drøye 30 sekunder. 😔

Rabattene ble forresten automatisk aktive igjen, for de som lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mala skrev (14 minutter siden):

Damn mann, du gikk akkurat glipp av 2 stk. typer 3080 kort 😛

Jeg må innrømme at jeg uansett ikke vurderte det som aktuelt å betale 1500-2000,- mer for et 3080 enn det jeg betaler for det jeg bestilte få min etter launch. Ja på ene siden vurderer jeg 3080 som mer futureproof enn 3070, men tror jeg etterhvert skal kunne leve med det

Lenke til kommentar
Conkey skrev (14 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg uansett ikke vurderte det som aktuelt å betale 1500-2000,- mer for et 3080 enn det jeg betaler for det jeg bestilte få min etter launch. Ja på ene siden vurderer jeg 3080 som mer futureproof enn 3070, men tror jeg etterhvert skal kunne leve med det

Helt fair deal avgjørelse :) Jeg har fortsatt ordren min inne på TUF 3080 til 7200,- Men valgte å ha ett langt dyrere Zotac Trinity 3080 kort....rett og slett fordi jeg ikke orket dette tullet til Asus lengre. Får se hva jeg gjør når TUF kortet kanskje dukker opp i løpet av januar. Plutselig sitter jeg med ett dedikert 3080 rigg til OLED'en  til 4k spilling, da kan 8700K få leve videre hehe. Har ett rimelig sort og "nøytralt" Fractal Design kabinett stående også uten RGB og surr, som burde gli inn ved siden av TV-benken.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
QUiPS skrev (3 minutter siden):

Hva skal egentlig til for å få bedriftsavtale, har selv et enkeltmannsforetak, er det nok eller er det kun de "store" som får dette?

Har også et ENK, og skulle likt å visst hvordan man kan få brukt den kontoen til fordel for den private. Et ENK som ikke er MVA-pliktig må vel betale momsen på et 3080 likevel selv om det skal brukes i jobbsammenheng (lydproduksjon og 3D her)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...