Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gammalerik skrev (5 minutter siden):

Der fikk 3080 TUF OC grønn firkant og status reservert.
Bestilt 17/9 kl 16:28

-Holder ikke pusten til jeg ser de faktisk har sleika på frimerker...

Heldiggris. Krysser fingrene for deg selv om du bestilte et halvt liv etter meg og jeg ikke har troen på å se noe før sjimpansene har tatt over kloden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, gammalerik said:

Der fikk 3080 TUF OC grønn firkant og status reservert.
Bestilt 17/9 kl 16:28

-Holder ikke pusten til jeg ser de faktisk har sleika på frimerker...

Samme her. Det hoppet fra 1. nov til 31. okt tidligere i dag, og nå er det plutselig reservert og på lager, men holder ikke pusten heller 😂

Ordre 37900xxx

 

C19EE2C0-9E12-44F8-805A-098610229FD7.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Garvis skrev (5 minutter siden):

Så lenge du får med kvittering fra selger hos Finn skal det ikke være noe problem om det oppstår noe garanti/reklamasjonssak hos Komplett. Har hatt et par reklamasjoner hos Komplett hvor jeg selv ikke har vært kjøper og det har gått smertefritt.

Samme erfaring, både som kjøper og selger.

Solgte bl.a. et headset med slitt kontakt, tenkte det var normal bruksslitasje etter 3 år, men fikk plutselig en mail fra Komplett om at de hadde godkjent reklamasjon til kjøperen og sendt ut ny, oppgradert modell.

 

Har aldri hatt noen problemer med returen deres.

 

Men det blir nok mye styr for de hvis de får hundrevis av brukte ventepølsekort i retur nå som folk etterhvert får kortet de egentlig vil ha, sikkert mye på demosalg den neste måneden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
shaizemaria skrev (2 minutter siden):

Skjedde det noe med 3080 TUF (Non OC) som jeg har gått glipp av? Hadde dato 7 november, ble pusha til 11.januar 2021 hos Komplett.

Ja, det vanlige Utsatt på ubestemt tid. Tolket på komplett i dag at de ville vite mer rundt dette NON-OC/OC surret i løpet av neste uke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fått bekreftet fra Elkjøp nå at EVGA 3080 FTW3 Ultra ankommer deres lager på Mandag. I iallefall i følge deres interne system. I motsetning til min Asus TUF OC bestilling, der de vistnok ikke har noe dato i sine systemer for neste levering (I motsetning til hva jeg fikk til svar tidligere i dag). 

Lenke til kommentar

Ser ut som Komplett får inn bra batcher med 3080 TUF OC nå. Et kort jeg har i bestilling til 7200,- den 30. september ble akkurat flyttet fremover 1 uke. (ville ha TUF fremfor Ventus i starten, samt billigere).

Første gang dette kortet har blitt flyttet fremover :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
38 minutes ago, shaizemaria said:

Skjedde det noe med 3080 TUF (Non OC) som jeg har gått glipp av? Hadde dato 7 november, ble pusha til 11.januar 2021 hos Komplett.

Bestilte dette selv 3-4 minutter etter salget åpnet. Trykte feil da jeg egentlig skulle kjøpe OC-versjonen.... :wallbash:

Har blitt utsatt til 2. januar her. Har to andre 3080 i bestilling men spørs om det ikke blir AMD på meg da.

Lenke til kommentar

Det eneste som holder meg tilbake fra å bestille ett AMD kort nå er at jeg har gsync monitor, hadde det ikke vært for det skulle jeg gladelig avbestilt 3080 kortet mitt, ser køa til proshop på 3080 tu oc er kortet ned med ca 90 stk siden 26 oktober, forhåpentligvis vil vi få flere kanselleringen etter 3070 og amd launchen, håper jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Multicom har endret 3080 Strix OC fra forventet Januar 2021 til:  Lagerstatus: Forventet på lager 07.11.2020

Jeg var nok uansett for treg til og bestille så er nok langt bak i køen. Ble litt usikker på om jeg skal gå for 6900xt og istedet. 

Endret av 0l3M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
0l3M skrev (13 minutter siden):

Ser Multicom har endret 3080 Strix OC fra forventet Januar 2021 til:  Lagerstatus: Forventet på lager 07.11.2020

Jeg var nok uansett for treg til og bestille så er nok langt bak i køen. Ble litt usikker på om jeg skal gå for 6900xt og istedet. 

Jeg spurte de om det i dag og fikk til svar at de ikke viste eller hadde no formening om når 3080 strix oc kom inn.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (26 minutter siden):

Du får garantert solgt det på finn. RTX 3090 utsolgt overalt.

Tenkte jeg skulle høre her først siden vi har holdt hverandre informert om kort leveringer. Er ikke ute etter å tjene penger på å selge, derfor jeg blir å benytte angreretten hvis ingen her er interessert. 😊

Jeg klarer ikke å rettferdighetgjøre dobbel pris for 10-15% ytelse i spill som er hovedfokuset for mitt bruk. 3090 har andre bruksområder der kanskje en dobbel pris er verd det.

Endret av Idrin
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...