Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 3


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sein her, men dette irriterer meg litt. Her burde dommeren fått anledning til å se situasjonen på VAR-skjermen. Et rødt kort etter min mening. Mané knytter neven, gjør en klar bevegelse med albuen og intensjon om å treffe motstander. Når det er i ansiktet er det et slag, og dermed rødt kort. Irriterer meg siden det blir gjort astrofysikk ut av småting som "hAnDs" og millimeteroffsider på VAR, mens det er slike ting som dette det først og fremst bør ta. 

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Litt sein her, men dette irriterer meg litt. Her burde dommeren fått anledning til å se situasjonen på VAR-skjermen. Et rødt kort etter min mening. Mané knytter neven, gjør en klar bevegelse med albuen og intensjon om å treffe motstander. Når det er i ansiktet er det et slag, og dermed rødt kort. Irriterer meg siden det blir gjort astrofysikk ut av småting som "hAnDs" og millimeteroffsider på VAR, mens det er slike ting som dette det først og fremst bør ta. 

 

Ikke blitt sint med rødt. Også greit med gult.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (6 minutter siden):

Fordi at 1/10 så fungerer det sånn halveis?

Nei, men hva skal man gjøre? Spille langt og la Dijken fange alt. Hehe. 

Et av verdens verste press å spille gjennom. Knall bra trening! 

 

Edit: ang kort så hadde vært veldig innafor med rødt, men litt kjedelig for kampen sin del. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 minutt siden):

Nei, men hva skal man gjøre? Spille langt og la Dijken fange alt. Hehe. 

Et av verdens verste press å spille gjennom. Knall bra trening! 

 

Edit: ang kort så hadde vært veldig innafor med rødt, men litt kjedelig for kampen sin del. 

Ikke bare mot Liverpool arsenal gir bort ballen ved å prøve å spille seg ut heller da?

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (6 minutter siden):

"Hjelper" nok på at de går i duell etter ballen. Slag i ansiktet uten ball er direkte rødt

Serious foul play-regelen dekker dette, og selv om de er i duell om ballen er slaget rettet mot motspiller. Slaget i ansiktet er intensjonelt her (knyttet neve, bevegelsen vekk fra ball for å treffe motspiller, og kraften brukt). 

Det irriterer meg mer at dommeren ikke ser situasjonen på skjerm enn at det ikke ble rødt kort.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...