Gå til innhold

Amazon lanserer sin egen strømmetjeneste for spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det som Stadias største ulempe er at man ikke har et eierskap til spillene utenfor Stadia, som sikkert bekymrer mange siden Google ikke er spesielt lojale mot alle prosjektene sine. Jeg lurer på hva Amazon vil gjøre for å betrygge kunder om at de kan fortsatt ha tilgang til spillene selv om tjenesten deres feiler.

Lenke til kommentar

Amazon har lang erfaring med å formidle og utleietjenester for lydbøker, film og tv-serier. Jeg tror de vil være vesentlig bedre på en skybasert spilltjeneste enn det eks. Google er selv om google har erfaring med Appstores hvor de selger programvare og spill.

Å få spill inn som en del av Amazon Prime må være genialt i mine øyne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bra! La alle lasere sine streaming tjenester nå, også går de "konkurs" eller lagt dø før internet er bra nok i store deler av verden. Så slipper jeg å se detta ødelegge for spilling som jeg liker det. Vil ha ting fysisk, og når det ikke går lenger, installerte på en enhet hvor jeg kan spille offline.

Stadia er bla. den største møkka jeg har sett. Håper det dør en pinefull død. Er eid av Google, så tviler på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 9/28/2020 at 3:35 AM, Santiano said:

Bra! La alle lasere sine streaming tjenester nå, også går de "konkurs" eller lagt dø før internet er bra nok i store deler av verden. Så slipper jeg å se detta ødelegge for spilling som jeg liker det. Vil ha ting fysisk, og når det ikke går lenger, installerte på en enhet hvor jeg kan spille offline.

Stadia er bla. den største møkka jeg har sett. Håper det dør en pinefull død. Er eid av Google, så tviler på det.

Så du har aldri brukt tjenester som Steam?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda. Selfølgelig. Jeg tenker da mer på streaming tjenester. Trodde det var tydelig. Men nei, jeg vil heller ikke bare ha en generasjon med digitale butikker. Da jeg ikke har råd til å kjøpe hva som blir nesten 800 kroner for nye spill fremover på PS Store i Norge. Og om jeg har råd så får jeg vondt i magan av å betale så mye for et spill. Og fysiske spill går som regel ned i pris. Det gjør ikke PS Store på samme måte. 

Endret av Santiano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...