Gå til innhold

kjøp av Xbox one med delbetaling fra Resursbank


DeviantFractal

Anbefalte innlegg

JarleGutt skrev (1 minutt siden):

ehhh er jeg dum eller er dette hakkende feil?!?

XBOX Series X all access i USA betyr at du IKKE kjøper konsollet, du betaler det ned på avbetaling over en viss periode INKLUDERT XBOX Pass Ultiamte. Kjøpe XBOX + All Access er enten feil skrevet eller HELT rablende feil. Er det ment XBOX + Xbox Pass Ultimate?!

Les på nytt ? 

Totalpris er 8469 / 24 = 354 pr. måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JarleGutt skrev (Akkurat nå):

ehhh er jeg dum eller er dette hakkende feil?!?

XBOX Series X all access i USA betyr at du IKKE kjøper konsollet, du betaler det ned på avbetaling over en viss periode INKLUDERT XBOX Pass Ultiamte. Kjøpe XBOX + All Access er enten feil skrevet eller HELT rablende feil. Er det ment XBOX + Xbox Pass Ultimate?!

Du betaler 354kr/mnd i 24mnd for konsoll + Ulitmate game pass. Etter 24 mnd eier du konsollen, men må fortsette å betale for game pass om du fortsatt vil ha det. De prøver bare å få frem at det er den samme prisen som å kjøpe produktene uten delbetaling.

En fordel med dette er at du er sikret prisen på ulitmate pass i 24mnd. Mye mulig den stiger etter hvert nå som det blir en bedre og bedre tjeneste. 

Lenke til kommentar

gikk innom Elkjøp butikk, men fikk ikke bestilt. Kredittsjekk ble ikke godkjent. gjennom Ressurs Bank vist

 

Elkjøp sjekket hos sine egne kreditt tilbydere og jeg gikk gjennom hos alle

 

Men da ikke Ressurs Bank som microsoft bruker.  Elkjøp ringte og jeg ringte dem, men fikk ingen svar på hvorfor det ble avslag. Bare noe om "strengere regler etter Covi19" ......

Det er 0 grunnlag for meg  å bli avvist der og sitter nå uten all access . aldri hatt anmerkninger eller noe som helst.

 

Microsoft har tabbet seg ut med å bruke Resurs bank

Spoiler
Spoiler

 

 

 

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (4 minutter siden):

Hva er det de ser på da?

jeg mener, om betalingshistorikk og inntekt er ok

Ikke uvanlig å se på inntektshistorikk i form av tidligere årsinntekter. Ser på disse bekreftelsene man får i digiposten så får jeg opp registrert inntekt i 3-5 år avhengig av kredittselskap som gjør sjekken.

Ser også på eksisterende gjeld og evt. pant (bil, bolig etc.)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

fra Ressurs bank:

Sitat

Hei,

 

Takk for din henvendelse, og for at du kontakter oss i Resurs Bank.

 

 

Grundkrav:

 

Skal ha fylt 19 år 

Ingen betalingsanmerkninger 

Fast ansatt minimum 6 måneder 

Inntekt på minimum 120 000 kroner 

Norsk personnummer

Folkeregistrert adresse i Norge

Gyldig legitimasjon eller bank id

 

Disse grunnkravene gjelder alle rammekreditter hos oss, det kan være individuelle forskjeller og strenge krav innført etter ny gjelds lov som kom i fjor sommer.

 

 

Lenke til kommentar

Den derre All Access banken høres skummel ut. Sender sikkert faktura i posten med 2 dagers betalingsfrist og følger opp med gebyr på faenskapet rett etter.

Kjenner skepsisen er stor en slik bank. Husk at de satser på at noen ikke betaler på rett dato og haier da inn renter og gebyrer med gaffel.

Glad jeg bestilte dette med kontant betaling

Endret av Mazeking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mazeking skrev (9 minutter siden):

Den derre All Access banken høres skummel ut. Sender sikkert faktura i posten med 2 dagers betalingsfrist og følger opp med gebyr på faenskapet rett etter.

Kjenner skepsisen er stor en slik bank. Husk at de satser på at noen ikke betaler på rett dato og haier da inn renter og gebyrer med gaffel.

Glad jeg bestilte dette med kontant betaling

Nå er resurs bank en seriøs filial. Og loven krever 14 dagers betalingsfrist så det er svært forutsigbart. 
har handlet med dem tidligere og lagt avtalen til avtalegiro uten problemer. Ser for meg det samme her.

snakk om å svartmale et selskap grunnløst. 
 

ble forøvrig informert om at Xbox all Access hadde 30 dager angrefrist fra resursbank gitt at varen ikke var betydelig brukt. 

Endret av CaZpeR
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...