Gå til innhold

Her er prisen på Xbox All Access


Anbefalte innlegg

psyckmark skrev (27 minutter siden):

Har PSNow flere kvalitet spill man kan laste ned enn GP?

Enn så lenge ja. Argumentet for Game Pass, angående biblioteket har jo stort sett vert at "det kjem" exclusiver på dag 1. Eg klarer ikkje å finne eit større og finare bibliotek på GP/Xbox pr dags dato. Heller motsatt. Sony som har det.

Endret av Pallehysa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pallehysa skrev (7 minutter siden):

Enn så lenge ja. Argumentet for Game Pass, angående biblioteket har jo stort sett vert at "det kjem" exclusiver på dag 1. Eg klarer ikkje å finne eit større og finare bibliotek på GP/Xbox pr dags dato. Heller motsatt. Sony som har det.

Ok, ja nei bare ser at det er en del nyere spill på GP og av høyere kvalitet(smak og behag)

Lenke til kommentar
psyckmark skrev (7 minutter siden):

Ok, ja nei bare ser at det er en del nyere spill på GP og av høyere kvalitet(smak og behag)

Ubegrunna påstand. Biblioteket på PS Now, er større og har minst like mange store titler. Ein sammenligning ein kan gjere er Resident evil 7. Er på begge tjenestene, men PS Now har i tillegg til 7eren, 4-5-6, begge Revelation spela og The Dark Side Chronicles.

Pr dags dato har PS Now eit bedre utvalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Iki said:

Selvfølgelig var det snakk om series S, da det er konkurrenten til ps5 digital.

Skal man sammenligne ps5 med series X så blir det faktisk:

6.990,- mot 8.496,-

Og dette er inkludert prisen for PS plus?

Hvis man legger til både ps now og ps plus til beste pris kommer jeg til ca. 8100,- for alt sammen over to år. Litt bedre enn Xbox all access Mao.

Endret av Grimbeorn
La inn prissammenligning
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (24 minutter siden):

Ubegrunna påstand. Biblioteket på PS Now, er større og har minst like mange store titler. Ein sammenligning ein kan gjere er Resident evil 7. Er på begge tjenestene, men PS Now har i tillegg til 7eren, 4-5-6, begge Revelation spela og The Dark Side Chronicles.

Pr dags dato har PS Now eit bedre utvalg.

Ja var nettopp og sjekka ?? Mer utvalg er det iallefall.

Lenke til kommentar

Noen her som i det hele tatt abonnerer på PSNOW? Virker ikke som Sony satser noe særlig på tjenesten heller, da de ikke har promotert den under lanseringen av PS5. I tillegg så havnet de nyere PS4 titlene inn på PS+ for PS5. De kjøpte jo Gaikai for rundt 400 millioner dollar, så rart de ikke promoterer den mer når de har investert så mye i teknologien. På PC blir spillene streamet i 720p, samme med PS2 og PS3 titler på PS4.

Ingen tvil om at Game Pass er en bedre tjeneste, både teknisk sett og i spillutvalg. Nå kommer også EA Play og XCloud streaming i tillegg.

https://www.playstationlifestyle.net/2020/07/24/psnow-inferior-xbox-game-pass/
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Arad skrev (2 minutter siden):

Noen her som i det hele tatt abonnerer på PSNOW? Virker ikke som Sony satser noe særlig på tjenesten heller, da de ikke har promotert den under lanseringen av PS5. I tillegg så havnet de nyere PS4 titlene inn på PS+ for PS5. De kjøpte jo Gaikai for rundt 400 millioner dollar, så rart de ikke promoterer den mer når de har investert så mye i teknologien. På PC blir spillene streamet i 720p, samme med PS2 og PS3 titler på PS4.

Ingen tvil om at Game Pass er en bedre tjeneste, både teknisk sett og i spillutvalg. Nå kommer også EA Play og XCloud streaming i tillegg.

https://www.playstationlifestyle.net/2020/07/24/psnow-inferior-xbox-game-pass/
 

Kan kun svare for meg sjøl, og nei eg abonnerer ikkje på PS Now. Det vil i lengda potensielt bli dyrere for meg å betale 120kr eller kva det koster i månaden, enn å kjøpe eit og annet spel for 4-600 kr. For det første eiger ein ikkje spelet, og det blir kumulativt dyrare å ikkje eige spel, om ein skal spele det fleire ganger. Spesielt om du bygger deg eit bibliotek du gjerne går tilbake til etter 4-5 år og speler. Og eit spel varer gjerne  i 1 måned før ein har spelt seg ferdig med det.

Det eg gjere, om ikkje det er eit "must have" spel som f.eks RDR2 og GoW5 samt Horizon 2, er å vente eit par veke, kanskje eit par månader, og plukke det opp på tilbud. Ja eingangsummen er større, men om ein bruker 1 måned på kvart spel, og gjerne vil spele gjennom det 2-3 ganger, iløpet av nåken få år, har ein tjent innatt abonnement summen, samtidig som ein har spelet i biblioteket til seinare gjennomspeling. Om kanskje 7-8år. Verdien på biblioteket øker.

Og jo det er stor tvil rundt påstanden om at Game Pass pr dags dato er ein bedre tjeneste, både teknisk og spesielt i spelutvalg. Men kan godt tenkast at over tid vil Game Pass få eit bedre utvalg enn PS now.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 timer siden):

Ubegrunna påstand. Biblioteket på PS Now, er større og har minst like mange store titler. Ein sammenligning ein kan gjere er Resident evil 7. Er på begge tjenestene, men PS Now har i tillegg til 7eren, 4-5-6, begge Revelation spela og The Dark Side Chronicles.

Pr dags dato har PS Now eit bedre utvalg.

Føler litt du avblåser alle andres påstander som ubegrunnet, uten at du nødvendigvis kommer med så mye bedre grunnlag på dine egne påstander selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig var det snakk om series S, da det er konkurrenten til ps5 digital.

Skal man sammenligne ps5 med series X så blir det faktisk:

6.990,- mot 8.496,-

Hvordan er det en selvfølge at Series S er konkurrenten til PS5 digital? 
I hovedsak er Series X og PS5 konkurrenter, mens de alternative variantene har jo til dels forskjellig bruk/målgrupper? 

Lenke til kommentar
Mehm skrev (1 time siden):

Hvordan er det en selvfølge at Series S er konkurrenten til PS5 digital? 
I hovedsak er Series X og PS5 konkurrenter, mens de alternative variantene har jo til dels forskjellig bruk/målgrupper? 

Series s og ps5 digital er begge billigere konsoller som baserer seg på digitale spill.

De som ikke har råd til modellene med diskdrev velger altså mellom disse to.

Samme om man ønsker en heldigital utgave.

Lenke til kommentar
Mehm skrev (4 timer siden):

Føler litt du avblåser alle andres påstander som ubegrunnet, uten at du nødvendigvis kommer med så mye bedre grunnlag på dine egne påstander selv?

Kva påstand var det eg kom med? At PS Now har større bibliotek, ergo større utvalg? Dette er ein fakta påstand. Kva du føler om denne fakta opplysningen, er eg totalt likegyldig til. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...