Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date igjen, hvor begynne?


Gjest 15eb3...e9d

Anbefalte innlegg

Gjest 15eb3...e9d

Slo opp med dama for en måned siden å vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne for å komme meg ut på dating markedet igjen. Jeg fikk min første kjæreste ut av det blå når jeg var 17, var sammen til 23 før vi slo opp å fikk ny kjæreste rett etter uten å prøve så jeg har liksom aldri prøvd meg ute på dating.

Jeg er nå over 30 å aner ikke hvor jeg skal begynne, er nett dating noe som fungerer for å finne en kjæreste eller er det å møte noen ute på barer fortsatt tingen?

Jeg har brukt tid på meg selv å ønsker et nytt forhold da jeg savner nærheten å føler det kanskje ikke er nok med en one night stand

Anonymous poster hash: 15eb3...e9d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 15eb3...e9d skrev (20 timer siden):

Slo opp med dama for en måned siden

 

Gjest 15eb3...e9d skrev (20 timer siden):

Jeg har brukt tid på meg selv

Hmm… Does not compute… ?

Slapp av, kompis… Det er først når du egentlig er fornøyd med greia du har gående og ikke tenker så mye over det at kjærligheten kommer og banker på døra. Fortsett med det å fokusere på deg selv, utvikle deg selv og lær deg å trives uavhengig av alle andre.

Det tar lenger tid enn en måned, kan jeg love deg. Og når noen da kommer forbi, ser at de liker det du driver med og vil være med så vet du at det er på grunn av deg og ikke fordi du klarte å manipulere dem til å bli værende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Over 30 dating kan være utfordrende. Du har som oftest ikke like mange sosiale arenaer å møte potensielle partnere som i 20 åra. Lavterskel

"ut på byn" funker ikke lenger like bra lenger heller da gode partnere i denne aldersgruppa ikke er like ofte ute på byn. Så det blir litt lotto hvem du møter.

Mitt tips er å komme deg ut på arenaer hvor du møter kvinner. Jo flere kontakt flater du har mot det motsatte kjønnet jo større er det for at du finner noen du har kjemi med. Det viktigste er å ikke gå i fella med jobb->hjem->jobb->ut på byn 1-2 ganger i måned og så håpe at du kanskej møter noen på måfå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...