Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 2


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (8 minutter siden):

Var det ikke mot palace i fjor som var en VAR-tragedie for united?

Hehe jo. Tilsvarende oppgjør. Martial ble felt alene med keeper rett utenfor seksten, så ble det ikke rødt kort. I tillegg ble Martial snytt for en helt klar straffe den kampen. Så ut til å bli uavgjort, men så gjorde De Gea en vanvittig tabbe på slutten.

Lenke til kommentar
toreae skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke se at ikke dommeren har dømt etter boken, i straffesituasjonen. Hånden søker ball, og keeper var ikke på streken.

Hånden søker ball? Jævla imponerende av Lindelof å reagere så ekstemt fort da. 

Keeperne er ikke på streken på de fleste straffene, og da ar de mye mer over strek enn det De Gea var, men denne gangen skulle de bestemme seg for å se om det var en centimeter eller to som de kunne ta ham på?

Ikke direkte feil at den ble tatt på nytt, men når de samtidig setter en av de dårligste dommerne, som er Leeds-supporter, til å dømme denne kampen så er det lett å tenke at sluttresultatet kunne ha sett annerledes ut med en mer nøytral dommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, .berZerk said:

Mitt hat for VAR blir større og større for hver sesong

Liker VAR når det fører til mål mot ManU, men ellers er jeg enig. Det er så kjedelig med disse stoppene i spillet mens vi venter på VAR, og disse avgjørelsene der det er en halv tå over linja ødelegger mer enn de hjelper. 

Jeg sa det før VAR ble innført og ingenting har fått meg til å endre mening sålangt.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...