Gå til innhold

Reklamasjon - iPhone kjøpt på apple.no, reklamasjon via Eplehuset, hvem betaler frakt?


Anterialis

Anbefalte innlegg

Er ingen tvil om at Apple skal dekke alle fraktkostnader i denne saken. Når en registrerer en sak på Apple.no blir man selv bedt om å velge et verksted, hvor Eplehuset er et av valgene. Altså, det er Apple som har bedt trådstarter om å sende telefonen til Eplehuset.

Endret av John-B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MiKA7 skrev (På 12.10.2020 den 12.43):

Kjøpte en MacBook Pro i sommer som ankom DOA fra Apple.no.

dro ned til Eplehuset og fikk de til å dobbeltsjekke om det var noe de kunne gjøre, men de anbefalte meg å ringe Apple som jeg gjorde.

Apple ville selv ta seg av dette og sendte UPS som kom på døren og hentet MacBooken dagen etter.

Så var veldig ryddig og gikk overraskende fort alt sammen. 

Høres ut som dette er måten å gjøre det på. Blir vel sånn neste gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...