Gå til innhold

Globalisering, NWO, ILLUMINATI, KONSPIRASJONER, 666 og sånt.


xrays

Anbefalte innlegg

Jeg er forvirret. Er NY verdensorden som er i oppseiling noe bra eller noe dårlig.

Og hva innebærer det egentlig? Jeg trodde Bill Gates var en superflott man og tror vel det enda på tross av at konspirasjons teorier mener det stikk motsatte at han er på mørk kabal sin side som skal vaksinere hele verden.

Trump er angivelig i mot NWO, noe som fører til massiv kritikk mot han bla fra, norsk media fordi norsk media er for NWO etter hva jeg har oppfattet..

Har jeg egentlig skjønt fnugget av noe som helst av dette? 

Er NWO bra eller dårlig altså? 

Jeg mener at det kreves globalt samarbeid for ellers så tar vi rotta på oss selv og kloden etterhvert som vi blir fler og forurenser og utrydder for å si det sånn enkelt og greit, men er samarbeid stiller krav til i tensjoner til de som styrer skuta.. 

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fnix skrev (12 minutter siden):

Visste du at illuminati ikke er en gammel organisasjon som alle vil du skal tro, men en helt splitter ny organisasjon dannet langt inn i fremtiden og sendt tilbake til fortiden for å ta over verden? Og at Qanon er en gren av illuminati? Helt sant, no lies! ?

Nei, det var interessant. Du mener alien kommer til bake fordi i fremtiden gikk det dårlig og nå skal de rydde opp og at qanon er en hemmelig gren har jeg skjønt så noen er i mot illuminati og konverterer til qanon istedet mens det i realiteten er samme så slik får man selv fienden tilhenger, interessant, var ca det du mente???????????????

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Fnix skrev (10 timer siden):

Visste du at illuminati ikke er en gammel organisasjon som alle vil du skal tro, men en helt splitter ny organisasjon dannet langt inn i fremtiden og sendt tilbake til fortiden for å ta over verden? Og at Qanon er en gren av illuminati? Helt sant, no lies! ?

Ja men.. Er illuminati bra eller dårlig ift å ta over verden dvs er intensjoner positive? ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
xrays skrev (På 18.9.2020 den 0.41):

Jeg mener at det kreves globalt samarbeid for ellers så tar vi rotta på oss selv og kloden etterhvert som vi blir fler

Har det slått deg at dette kan være løgner for å skape en ny verdensorden? Selve navnet "Illuminati" betyr de opplyste, og det sier ganske greit at de mener å være mer opplyste enn andre. Og at de vil beholde det slik. De deler ikke sin kunnskap med andre... 

Vet ikke om det finnes noen tradisjonelle kilder til at Illuminati eksisterer. Det finnes jo info overalt på Internett. Men fant i et gammelt leksikon at den norske frimurerorden heter St. Olavs Orden. Og det er jo da påfallende at St. Olavs Orden er en veldig respektert medalje her til lands. Grunnen til at gamle bøker forsvinner, er ofte at det er de beste bøkene. Så folk burde egentlig stå i kø for å få tak i gamle leksikon. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...