Gå til innhold

PlayStation Plus-abonnenter får en bunke knallgode PlayStation 4-spill å spille på PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så trenger jeg ikke en xbox lenger siden alle spillene kommer til PC og jeg har en super kraftig PC og med Gamepass får jeg alle nye xbox spill til PC også.

I tilegg så er jo spillene til Playstation bedre og jeg tror at Playstation exclusives kommer til å knuse xbox spill neste generasjon fordi de ikke må legge tilrette for Xbox Series S sin inferior kraft.

Lenke til kommentar

Må disse lastes ned umiddelbart innen en måned eller whatever eller er de permanent i medlemskapet ditt?

- God of War

Aldri spilt

- The Last of Us: Remastered

Såvidt prøvd.

Var litt kult, men zombie shit er ikke min greie.

- Uncharted 4: A Thief’s End

Ganske fett, men ble litt kjedelig og langtekkelig mot slutten.
Pluss at å klatre rundt i det klokketårnet eller hva det var gjorde meg sykt svimmel.

- Battlefield 1

Ikke nok kvinnfolk og Afrikanere her så dette er rasistisk og kvinnehatende!
Drit i historisk korrekthet!
POLITISK KORREKTHET og historieforfalskning må være det svenske direktivet vi alle burde følge.

- Monster Hunter World

Aldri hørt om

- Fallout 4

Kjedelige saker

- Final Fantasy XV

Bryr meg ikke

- The Last Guardian

Bare sett en kompis jeg bodde med spille uten å følge med.

- Ratchet and Clank

Det første i 2004 var moro, men dette er egentlig et barnespill.

- Infamous: Second Son

Hovedkarakteren var sykt irriterende!

- Days Gone

Again... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzombies

- Bloodborne

Meh!

- Detroit: Become Human

Kjedelig etter 2 runder selv om det vistnok
skal være ett tusen vendinger og outcomes sammenlagt i spillet.
Litt fett å se verdenen som den muligens vil være i 2045 (minus androidene såklart)

- Batman Arkham Night

*gjesp*

- Mortal Kombat X

Zzzzzzzzzzzzzzzznork

- Persona 5

Morsomt for de aller minste.

- Until Dawn

Klarte ikke helt å fenge meg.

- Resident Evil: Biohazard

Mener det var dette Resident Evil jeg testet ut på PSVR.

Fikk ikke spilt så mye på det til å gjøre meg opp en mening fordi jeg var i India og man delte nett mellom mobilen og måtte hele tiden DRA FYSISK TIL EI MOBILSJAPPE for å fylle på og desutten gikk strømmen i ett der nede i jungelen.

In conclusion: Jeg får ingenting gratis av interesse som jeg ikke allerede har kjøpt fra før! >:'O

 

Endret av Helpless/Green
Lenke til kommentar
Just now, Helpless/Green said:

Ja, det skjønner jeg, men er det en viss periode disse må lastes ned innen?

Nei, hvorfor skulle de være tidsbegrenset? Dette er ikke spill man får eie. Du blander med spill som før har blitt gitt ut gratis, til odel og eie med PS Plus medlemskap. På PS5 får man alltid tilgang til disse spillene fra PS4 så lenge man har ett aktivt medlemskap, men mister tilgangen når man avslutter medlemskapet.

Det blir sikkert også lagt til flere spill i PS4 samlingen etterhvert.

Lenke til kommentar
Allostasis skrev (26 minutter siden):

Nei, hvorfor skulle de være tidsbegrenset? Dette er ikke spill man får eie. Du blander med spill som før har blitt gitt ut gratis, til odel og eie med PS Plus medlemskap. På PS5 får man alltid tilgang til disse spillene fra PS4 så lenge man har ett aktivt medlemskap, men mister tilgangen når man avslutter medlemskapet.

Det blir sikkert også lagt til flere spill i PS4 samlingen etterhvert.

Ja altså... grunnen til at jeg spør er jo at om du ikke laster ned gratis spill for måneden på PS+ når de er så får du dem ikke gratis etterpå.

Samme som med f.eks. Epics sine gratis geims i uka.
Laster du dem ikke ned den uka de gjelder må du betale etterpå om du vil ha dem.

Lenke til kommentar
Helpless/Green skrev (12 minutter siden):

Ja altså... grunnen til at jeg spør er jo at om du ikke laster ned gratis spill for måneden på PS+ når de er så får du dem ikke gratis etterpå.

Samme som med f.eks. Epics sine gratis geims i uka.
Laster du dem ikke ned den uka de gjelder må du betale etterpå om du vil ha dem.

Du trenger bare å kjøpe spillene hos Epic når de er gratis så har dem for alltid, du trenger ikke å laste dem ned. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...