Gå til innhold

PlayStation 5 har fått pris og dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hfiego skrev (5 timer siden):

Elkjøp har nå som pris; 5.899,- og 4.799,.

Så dyrere for PS5 til tross for at de er priset det samme som Xbox Series X i USA.. Som ligger på 5499. Er det noen grunn til det PS5 koster 400-500 kr mer her til lands enn Series X pdd?

hmm

Series S er priset til 3299 kr. Er jo grei forskjell fra 3299 til 4799. Selv om det åpenbart er en svakere konsoll, men begge to er jo digital.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (17 minutter siden):

Da er den bestillt på Elkjøp,  en digital edition og en vanlig. Digital edition er nå utsolgt. 

Edit : begge er nå utsolgt. 
 

Rakk å hive inn en bestilling der jeg også. Tok under 20 minutter før det ble utsolgt der. Helt sinnsykt.
Stoler mer på Elkjøp enn Komplett i slike situasjoner, så jeg kommer nok til å avbestille på Komplett.

Diskversjonen er visst fortsatt tilgjengelig på Power, men digital utgave er utsolgt.

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (5 minutter siden):

Rakk å hive inn en bestilling der jeg også. Tok under 20 minutter før det ble utsolgt der. Helt sinnsykt.
Stoler mer på Elkjøp enn Komplett i slike situasjoner, så jeg kommer nok til å avbestille på Komplett.

Ja jeg stoler også mest på Elkjøp. har ikke forhåndsbestillt andre plasser bevisst. Kjente pulsen slå klokken 10.00 :D
Heldigvis gikk det greit. De ble utsolgt på power også ganske kjapt.

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aneball skrev (1 time siden):

Fikk ikke forhåndsbestille i tide, så da blir det å stå på døren til Power og Elkjøp når de åpner. Satser på de får inn noen i butikken?

De bruker å sette av en del av maskinene til å ha i butikken, så ikke umulig å oppdrive da.

Samme gjelder vel Coop Obs eller lignende butikker som ikke bedriver forhåndsbestilling. Men jeg tar ingen sjanser. The Hype is strong in this one!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (51 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor det er slik hast å ha på dag 1.  mer barnesykdommer og ikke sååå mye nye spill heller

Hvis du ikke skjønner det så er du ikke nerd nok :)

Barnesykdommer på en konsoll?  Tviler på at det uansett blir noe problem. Demons souls er tilgjengelig ved launch, det er alt vi trenger :) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (3 timer siden):

Bare det faktum at Komplett fortsatt tar imot forhåndsbestillinger, uten å informere om lagerstatus, er grunn nok til å ikke stole på dem.

Ja, jeg chattet med komplett i går, de ville ikke ut med noen tall ang forhåndsbestillinger men oppfordret meg til å forhåndsbestille hos de uansett. Yeah right.
 Og hvordan gjør de det med det faktum at det er to versjoner? Det må jo også ordnes for de som har forhåndsbestillt "Playstation 5"  for mange måneder siden. Er vel sikker mange av de som kan tenke seg digital edition. 
Vel, glad jeg slipper det problemet. 
 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

Ja, jeg chattet med komplett i går, de ville ikke ut med noen tall ang forhåndsbestillinger men oppfordret meg til å forhåndsbestille hos de uansett. Yeah right.
 Og hvordan gjør de det med det faktum at det er to versjoner? Det må jo også ordnes for de som har forhåndsbestillt "Playstation 5"  for mange måneder siden. Er vel sikker mange av de som kan tenke seg digital edition. 
Vel, glad jeg slipper det problemet. 
 

De som har forhåndsbestilt hos komplett får den dyreste utgaven pr default. En kompis av meg ville ha digital edition, men fikk beskjed om at han da isåfall havnet bakerst i køen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...