Gå til innhold

Champions League-tråden 20/21


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Tåkefyrste skrev (5 minutter siden):

Det er en veldig tynn argumentasjon fra Ba. Om det er 1 svart fyr der blant mange hvite så er det jo en veldig lettvint måte å identifisere hvem man mener.

Jeg tviler sterkt på at en hvit person i det hele tatt hadde reagert på om noen kalte han "that white guy" blant en drøss med svarte.

Optimalt burde man vel bruke navnet til den man mener, men ikke sikkert man vet hvem alle er.

Når han er 4. dommer i denne kampen, må ha være ganske tett i pappen hvis han ikke vet hvem Demba Ba er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre direktefeil av forsvaret og tre mål. Dette er utilgivelig. Utilgivelig. Nå må ting snart få konsekvenser i dette laget, nok er nok! Slutt med dette "we are sorry for the fans and we have to perform better next time", nei - dette må være lønnstrekk i fire kamper. Fy faen så dårlige dette forsvaret er, det er skammelig å se på 🤬

Lenke til kommentar
8 minutes ago, bshagen said:

@Tåkefyrste Du trenger å lære folkeskikk om dette er det du mener. 

Triggered much?

  

5 minutes ago, IT-Henrik said:

Som en hvit person hadde nok ikke jeg heller reagert på å bli kalt "han hvite fyren", men så har jeg aldri opplevd rasisme i livet mitt, så hva faen vett jeg? 

Nei du er bra privilegert du, sånn i motsetning til en mangemillionær som spiller fotball mener jeg.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

@Snikpellik Ser på den engelske kanalen, ingen her som proklamerer med "mot spillets gang" i alle fall. Vi taper fordi vi er dårlige. Det er jo ikke værre enn det, det hjelper ikke om det er forsvaret som slippe inn for billig eller om angrepet ikke setter sjansene - totalsummen er at vi er dårlige. Vi er et dårlig fotball-lag. EDIT: les: topp-lag

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...