Gå til innhold

Champions League-tråden 20/21


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (24 minutter siden):

så lei av slike overbetalte primadonnaer som legger seg ned ved et lite tegn på kontakt. Gult kort til begge i mine øyne.

Det morsomme er at dere sa at rødt var greit, til tross overspillingen da Pepe fikk rødt kort mot Leeds. 

Endret av fox
Lenke til kommentar
bshagen skrev (1 minutt siden):

Hva foregår med Bruno egentlig? Han gjør så mye rart

Man må prøve ofte for å lykkes ofte. Det samme som er sagt om De Bruyne opp gjennom, som også gjør en del «rart» fordi han forsøker vanskelige ting. Ikke uten grunn at Bruno har skapt flest sjanser og har flest målpoeng i PL siden han ankom!

Lenke til kommentar
fox skrev (Akkurat nå):

Det morsomme er at dere sa at rødt var greit, til tross overspillingen da Pepe fikk rødt kort mot Leeds. 

?

Pepe traff jo motspilleren med skallingen. Fred traff ikke, dermed er overspillingen enda verre her i dag. Han lå jo nede dritlenge og vred seg i «smerter».

Synes rødt hadde vært greit i dag også, og tror mange dommere ville gitt rødt, men Pepe sin traff jo faktisk så det at Fred ikke var nær er jo den store forskjellen på disse to.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Man må prøve ofte for å lykkes ofte. Det samme som er sagt om De Bruyne opp gjennom, som også gjør en del «rart» fordi han forsøker vanskelige ting. Ikke uten grunn at Bruno har skapt flest sjanser og har flest målpoeng i PL siden han ankom!

Jo, men sånne åpenbare ting som han gjør i dag? Han kunne jo avsluttet med en gang, men bare trillet den vekk. Ingen andre i siktet, bort med ballen. 

Og, snik - jeg veit du elsker statistikker, og nei - jeg sier ikke at Bruno er dårlig, men dårlige prestasjoner er dårlige prestasjoner. Kan vi ikke bare kikke litt på de tingene som skjer utpå banen uten at det skal dras opp hva Bruno fikk til for 5 måneder siden? Please? Vi må få lov til å se på situasjoner også, ikke alt her i livet må sees med makro

Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 minutter siden):

Jo, men sånne åpenbare ting som han gjør i dag? Han kunne jo avsluttet med en gang, men bare trillet den vekk. Ingen andre i siktet, bort med ballen. 

Og, snik - jeg veit du elsker statistikker, og nei - jeg sier ikke at Bruno er dårlig, men dårlige prestasjoner er dårlige prestasjoner. Kan vi ikke bare kikke litt på de tingene som skjer utpå banen uten at det skal dras opp hva Bruno fikk til for 5 måneder siden? Please? Vi må få lov til å se på situasjoner også, ikke alt her i livet må sees med makro

Ja, det er sant, tenkte ikke på at du siktet til den situasjonen spesifikt. Han vurderer feil iblant, og vurderer ofte pasningsmulighetene feil. Trenger å bli bedre på å ikke alltid slå på første bevegelse også.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Ja, det er sant, tenkte ikke på at du siktet til den situasjonen spesifikt. Han vurderer feil iblant, og vurderer ofte pasningsmulighetene feil. Trenger å bli bedre på å ikke alltid slå på første bevegelse også.

Jeg bare håper han ikke har mistet selvtilliten. Han virker mindre skarp om dagen, litt distré nesten, som om tankene på det hans skal gjøre overprøver det han burde gjøre. Ren synsing fra min side, men likevel et tankekors

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...