Gå til innhold

Neste Power DNB tilbud? Nvidia GeForce RTX 30xx


Alak87

Anbefalte innlegg

Til info for alle som har ventet på nytt Supertilbud fra DNB:

Jeg har nettopp fått invitasjon til nytt supertilbud, men Power er ikke med. Spiller ikke så mye rolle, da det ikke ser ut som at de skal ta inn 30-serien. De håper kanskje å fortsatt selge unna de resterende 2080Ti kortene til underkant av 20k, før de må ta inn "billigkortene". Med tanke på prisingen til Power tror jeg uansett at det ikke hadde blitt billigere med rabatten enn å kjøpe det andre steder til fullpris.

Men jeg hadde tenkt å kjøpe en ny PSU der, men da får jeg heller bestille den samtidig som jeg kjøper ny GPU når de blir lagt ut for salg.

Endret av Alak87
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Alak87 said:

Til info for alle som har ventet på nytt Supertilbud fra DNB:

Jeg har nettopp fått invitasjon til nytt supertilbud, men Power er ikke med. Spiller ikke så mye rolle, da det ikke ser ut som at de skal ta inn 30-serien. De håper kanskje å fortsatt selge unna de resterende 2080Ti kortene til underkant av 20k, før de må ta inn "billigkortene". Med tanke på prisingen til Power tror jeg uansett at det ikke hadde blitt billigere med rabatten enn å kjøpe det andre steder til fullpris.

Men jeg hadde tenkt å kjøpe en ny PSU der, men da får jeg heller bestille den samtidig som jeg kjøper ny GPU når de blir lagt ut for salg.

18490,- For ett 2080 TI. Man får tross alt med Rainbow Six med på kjøpet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Alak87 skrev (12 minutter siden):

Til info for alle som har ventet på nytt Supertilbud fra DNB:

Jeg har nettopp fått invitasjon til nytt supertilbud, men Power er ikke med. Spiller ikke så mye rolle, da det ikke ser ut som at de skal ta inn 30-serien. De håper kanskje å fortsatt selge unna de resterende 2080Ti kortene til underkant av 20k, før de må ta inn "billigkortene". Med tanke på prisingen til Power tror jeg uansett at det ikke hadde blitt billigere med rabatten enn å kjøpe det andre steder til fullpris.

Men jeg hadde tenkt å kjøpe en ny PSU der, men da får jeg heller bestille den samtidig som jeg kjøper ny GPU når de blir lagt ut for salg.

De har 2 3080 kort inne men 9999,- for asus Tuf er vel ikke akkurat prisledende

men tør folk ta sjansen på at det finnes 3080 på lager når evt et supertilbud hos power kpmmer i november? Eller på black friday for den saks skyld?

Endret av Conkey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Conkey said:

De har 2 3080 kort inne men 9999,- for asus Tuf er vel ikke akkurat prisledende

men tør folk ta sjansen på at det finnes 3080 på lager når evt et supertilbud hos power kpmmer i november? Eller på black friday for den saks skyld?

Mtp. antallet kort som skal komme for salg og antallet som skal kjøpe tror jeg nok det blir dårlig med muligheter i november. Ryktene sier også at det ikke blir påfyll med kort før etter nyttår, mener jeg å huske?

Lenke til kommentar
1 hour ago, Conkey said:

De har 2 3080 kort inne men 9999,- for asus Tuf er vel ikke akkurat prisledende

men tør folk ta sjansen på at det finnes 3080 på lager når evt et supertilbud hos power kpmmer i november? Eller på black friday for den saks skyld?

Jeg ventet 6 måneder på en 3950 bestilt på DNB kampanje hos Power. Andre fikk CPUer mens jeg ventet. Ville ikke brydd meg døyten om det der.

En ting som Power DNB er bra til er om du skal ha en nå rådyr TV. Kjøpte selv en rabattert rådyr 65" med 20% i tillegg i 2018. Samt Xbox One X, noen hvitvarer etc.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Conkey skrev (1 time siden):

De har 2 3080 kort inne men 9999,- for asus Tuf er vel ikke akkurat prisledende

men tør folk ta sjansen på at det finnes 3080 på lager når evt et supertilbud hos power kpmmer i november? Eller på black friday for den saks skyld?

2080 ti var det ingen tilbud på black friday første året, de hadde nok med å få produsert nok kort. 

Skal du ha tilbud på Ampere må du nok belage deg på black friday 2021 ? 

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Emile the rat said:

2080 ti var det ingen tilbud på black friday første året, de hadde nok med å få produsert nok kort. 

Skal du ha tilbud på Ampere må du nok belage deg på black friday 2021 ? 

Tviler også på at vi får se tilbud på Ampere før godt uti 2021. Når Pascal kom i august 2016 så vi ikke tilbud før i mars/april 2017. Da var det vel tilbud på bla. 1080 fordi 1080Ti kom.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...