Gå til innhold

– Sony har støtt på problemer med PlayStation 5-produksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Croc Man skrev (1 time siden):

Så først oppjusterte Sony fra 5-6 til 10 millioner. Nå har Sony nedjustert fra 15 til 11 millioner. Når oppjusterte Sony fra 10 til 15 millioner? Vi mangler visst en lekkasje her.

Hehe, skjønner at det kan leses slik, men du må se på datoene. Sony har planlagt 10 millioner produsert ved launch (som jeg synes virker alt for lite), mens de 15 millionene er innenfor finansåret, altså innen 1. april 2021.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Gringorilla said:

Hehe, skjønner at det kan leses slik, men du må se på datoene. Sony har planlagt 10 millioner produsert ved launch (som jeg synes virker alt for lite), mens de 15 millionene er innenfor finansåret, altså innen 1. april 2021.

Det er ikke det jeg leser. Journalisten spesifiser igjen "finansåret" når det er snakk om de 5-6 millionene som har blitt oppjustert til 10.

Lenke til kommentar

Nå var vel den eksakte responsen at de ikke har endret produksjonsplanene, ikke at de ikke hadde produksjonsproblemer. Når det gjelder produksjonstall har vel heller ikke Sony vært åpne her, og mye av det vi "vet" kommer fra lekkasjer.

Så, i praksis kan det være ganske så unnvikende svar fra Sony der de fremdeles kan si at Bloomberg gjengir feil informasjon, selv om det faktisk stemmer at Sony har problemer.

Problemene behøver ikke påvirke antallet, men om problemet er stort kan det påvirke prisen. Blir den mye høyere enn $399 og $449 kan dette være en indikasjon på at det faktisk er problemer, for Sony vil nok ta store tap for å treffe det målet tror jeg. Vi får vel straks se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...