Gå til innhold

ANMELDELSE: Wasteland 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte slutte å spille fordi jeg klarte ikke å la være å ergre meg over lastetidene dette spillet presterer å levere i 2020. Det er et helt middels (grafisk sett) isometrisk rpg som altså har lastetider som hører snurrediskenes tid til. Divinity 2 løper sirkler rundt dette spillet når det kommer til utseende og effektivitet.

Jeg fikk utforsket The Bizzare men måtte legge det fra meg, får håpe det kommer en patch som kanskje kan hjelpe litt, men jeg har ikke helt trua. For ikke å snakke om at grafikken faktisk ikke er spesielt bra...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, BioNor said:

Ingen kræsj eller bugs her heller ca 10 timer inn. Lastetidene er ikke eksisternde på min maskin hvertfall, men det kan vel ha sammenheng med disken den er installlert på(Nvme).

Hadde en bug hvor et item ikke ble droppet, men det fikset seg heldigvis med en quicksave/load.
Ellers så merker jeg lastetidene -  men har derimot installert spillet på en SATA-SSD.

Endret av saywhat
Lenke til kommentar
Rookie_NO skrev (1 time siden):

Kjører den på en Ryzen 5 3600, installert på 970 EVO (som jo er NVMe) og har lastetider mellom områder på 15-30 sekunder. Det er for lenge når du stadig hopper mellom områder, som i tillegg ofte er veldig små...

Da er det nok bare vår oppfattelse av hva som er lang lastetid som er forskjellig. Jeg ligger nok rundt 15-20 sek jeg også, så ikke-eksisternde var nok å ta litt vel i:-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...