Gå til innhold

Her er lanseringsspillene for Xbox Series X/S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev (6 minutter siden):

Mener dere med "lanseringsspill" spill som ikke har blitt lansert på andre plattformer tidligere? Tenker at det er vel flere eldre spill som blir tilgjengelig, slik som Flight simulator?

Det er de spillene som vi vet om per i dag. 

Flight Simulator kommer til konsoll, men vi vet ikke når det kommer. Mulig det kommer i 2021.

Lenke til kommentar
solz skrev (44 minutter siden):

Hvordan tolker du launch spill? Tenker dem har sagt Ratchet til PS5 kommer ut i launch window, som er fram til februar 2021, blir det da et launch spill?

Jeg tolker launch spill som et nytt spill (altså ikke en update) som kommer samme dag som konsollen.

Om ratchet and clank ikke kommer samme dag som ps5 så regner ikke jeg det som et launch spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes folk alltid henger seg opp i dette og lager mer styr ut av det enn det er.
En skulle jo tro at det ikke er spill der ute som man kan spille bare fordi det kommer før konsollen. Knappe 9 dager senere så kommer også Cyberpunk som sikkert mange skal ha. 

Personlig alt for mange spill på menyen, så jeg kommer faktisk til å sette AC og Cyberpunk på vent. Tørkeperioden med games kommer som oftest rundt midten av året for meg og da er det greit å fylle det rommet med slike games.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Ezio said:

Synes folk alltid henger seg opp i dette og lager mer styr ut av det enn det er.
En skulle jo tro at det ikke er spill der ute som man kan spille bare fordi det kommer før konsollen. Knappe 9 dager senere så kommer også Cyberpunk som sikkert mange skal ha. 

Personlig alt for mange spill på menyen, så jeg kommer faktisk til å sette AC og Cyberpunk på vent. Tørkeperioden med games kommer som oftest rundt midten av året for meg og da er det greit å fylle det rommet med slike games.

Samme her. Kommer ikke til å mangle spill å spille på ny konsoll, men tror ikke jeg klarer å vente med Cyberpunk.

Lenke til kommentar
Ezio skrev (4 timer siden):

Synes folk alltid henger seg opp i dette og lager mer styr ut av det enn det er.
En skulle jo tro at det ikke er spill der ute som man kan spille bare fordi det kommer før konsollen. Knappe 9 dager senere så kommer også Cyberpunk som sikkert mange skal ha. 

Personlig alt for mange spill på menyen, så jeg kommer faktisk til å sette AC og Cyberpunk på vent. Tørkeperioden med games kommer som oftest rundt midten av året for meg og da er det greit å fylle det rommet med slike games.

 

 

Cyberpunk får vel ikke den ekte next-gen patchen i år uansett, så det er kanskje like greit at du venter. Selv vet jeg ikke om jeg klarer å vente så lenge. ? 

Lenke til kommentar

 

Sitat

Selvfølgelig kommer det også flere spill til Xbox Series X/S, men listen over er de eneste du kan spille på konsollenes lanseringsdag. 

Dette er jo ikke riktig. Dersom man leser denne artikkelen isolert sitter man jo igjen med inntrykk av at det kun er ca. 10 spill tilgjengelig ved lansering. Det blir jo ikke nevnt at man kan spille over 3000 spill via bakoverkompabilitet fra dag 1.

Mange av titlene fra tidligere generasjoner vil jo i tillegg være bedre enn tidligere pga. høyere framerate (for spill med uncapped framerate), høyere oppløsning (for spill som bruker dynamisk oppløsning) , høyere anisotropisk filtrering og automatisk HDR-støtte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...